بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۳ خرداد؛

پست وزیر ارتباطات از سفرش به قطر / توئیت دستیار ویژه رئیس مجلس درباره شرکت در انتخابات

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری از خودش درخصوص سفرش به قطر نوشت:

" سفر به قطر دیشب به پایان رسید. در جام‌جهانی فوتبال در قطر، ایرانی‌ها نقش فعالی خواهند داشت."

.

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل توئیتی را در رابطه با شرکت در انتخابات در حساب شخصی‌اش منتشر کرد و نوشت:

" با یاد سردار سلیمانی عزیز، برای اعتلای وطن، همه با هم در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنیم. دشمنان خارجی که شعار «نه به صندوق رای» سر داده اند تا دیروز می‌خواستند از طریق تحریم و داعش جمهوری اسلامی ایران را ناامن سازند و امروز از طریق ناامید ساختن مردم. نه به دشمنان ایران عزیز."

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره نامزدها و انتخابات را در حسابش منتشر کرد:

" رهبر انقلاب: این را همه بدانند، خود نامزد‌های محترم هم بدانندکه ما جز باکار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. در همه‌ی بخش‌ها، کمربسته بودنِ مثل یک جهادگرلازم است؛ این اگر بود، بن‌بست‌ها باز می‌شود؛ کار فراوان، پُرحجم و باکیفیّت ومجاهدانه و انقلابی."

.

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو با انتشار ویدئویی از مستند شنا با دست‌های بسته رونمایی کرد:

" رونمایی از مجموعه تلویزیونی مستند شنا با دستهای بسته
Swimming with tied hands

روایت بسیج ملی مقابله با کرونا در اوج تحریم

یادگار  مدافعان سلامت
و روایت گوشه‌ای از پویش ملی ره سلامت"

خبر وزیر ارتباطات از نقش ایران در جام جهانی قطر / توئیت دستیار ویژه رئیس مجلس درباره شرکت در انتخابات / رونمایی جهانپور از مستند شنا با دست‌های بسته

مرتضی غرقی، خبرنگار شبکه خبر با انتشار توئیتی درباره رقابت‌های انتخاباتی نوشت:

" سیاست مداران و تصمیم گیران کشور یادتان باشد ((آسیاب به نوبت است)) به یکدیگر تهمت نزنید، مواظب حقوق مردم باشید و خدا را در نظر بگیرید."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار