بهره مندی مددجویان یزدی از تسهیلات نظام وظیفه

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد گفت: ۱۰۰ مددجوی یزدی از تسهیلات نظام وظیفه بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدحسین جمال پور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد در زمینهٔ بهره مندی خانواده‌های تحت حمایت از تسهیلات نظام وظیفه گفت: سال گذشته ۱۰۰ فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از تسهیلات نظام وظیفه شامل معافیت کفالت، کاهش تعرفه صدور کارت معافیت و معرفی برای انتقال محل خدمت بهره‌مند شدند.

او افزود: ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در این مدت با حمایت کمیته امداد از خدمت سربازی معاف شدند و هفت نفر از کاهش تعرفه صدور کارت معافیت بهره‌مند شدند و برای ۴۳ فرزند مددجو نیز معرفی‌نامه انتقال محل خدمت صادر شد.

۲۵ هزار خانوار نیازمند با جمعیت ۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند این در حالی است که ۱۰ هزار خانوار دارای سرپرست زن هستند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
دستور تعطیلی دانشگاه ازاد واحد مهریز استنان یزد به دستور ریاست کل دانشگاه
با سلام و احترام. متاسفانه در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر تعطیلی دانشگاه ازاد مهریز(استان یزد) به گوش می رسد که در دغدغه انتخابات جو نا امیدی و دلهره ای را در بین کارکنان و اساتید دانشگاه و دانشجویان ایجاد کرده است. بطور ناگهانی و در مدت یک هفته و بر اساس دستور مستقیم ریاست محترم دانشگاه ازاد استان و دبیر محترم هیات امنا بیش از نیمی از کارمندان مهم و کلیدی دانشگاه ازاد مهریز به دانشگاه ازاد استان یزد منتقل شدند. مدیر کل اموزش، مدیر کارگزینی، مدیر آی تی، مدیر مالی شامل این انتقال ها هستند. افرادی با تجربه های بیش از 10 سال و متبحر در کار و مورد اعتماد دانشجویان . متاسفانه در حال حاضر تنها کارمندانی با سطح تحصیلات کم و بی تجربه و نا آشنا و با سمت های غیر کلیدی مانده اند که قرار شده این افراد نیز به مدارس سما مهریز منتقل شوند. دانشگاه ازاد مهریز اولین دانشگاهی در کل کشور است که تعطیل شد و تنها تابلویی و نامی از ان باقی ماند.
آخرین اخبار