مدیر امور آبفای شهرستان ایوان خبر داد؛

تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب مجتمع باباگیر چهل زرعی شهرستان ایوان

کیانی گفت:با تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ مجتمع باباگیر چهل زرعی ایوان، اهالی ۳ روستا با تعداد ۱۰۰ خانوار از نعمت آب سالم برخوردار گشتند.

 آیت کیانی مدیر امور آبفای شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : در راستای ارایه خدمات پایدار و تامین آب شرب مورد نیاز مشترکان و ضرورت رفع به موقع معایب تاسیسات و تجهیزات، اکیپ اجرایی امور آبفا شهرستان با حمایت و پشتیبانی ستاد استان ، نسبت به رفع مشکل ایستگاه پمپاژ آب، مجتمع باباگیر چهل زرعی، که به علت نوسانات جریان برق در الکتروپمپ شناور ایستگاه‌های فوق رخ داده بود، با تغییر روش پمپاژ در ایستگاه و عملیات حفر چاهک و نصب و راه اندازی الکترو پمپ شناور، طی دو روز با هزینه ۱۱۰ میلیون تومان اقدام نمود.

او افزود: با راه اندازی این ایستگاه پمپاژ، اهالی ۳ روستا (روستا‌های باباگیر، صداقت و میوانه) با تعداد ۱۰۰ خانوار از آب سالم و پایدار برخوردار گشتند.

مدیر امور شرکت آب و فاضلاب شهرستان ایوان در پایان و با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب توسط مشترکان بیان کرد : موثرترین راه مدیریت مصرف آب، صرفه جویی توسط مشترکان است و از مردم می‌خواهیم با استفاده صحیح و پرهیز از مصارف غیر ضروری ما را در گذر از فصل گرم سال یاری نمایند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.