فرماندار ویژه آبادان گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد پنج هزار و صد نفر برای تضمین برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان به کار گرفته می‌شوند.

سید زین العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: انتخابات شورای شهر و روستا در آبادان با رقابت ۵۴۱ نامزد انجام خواهد پذیرفت که پنج هزار و صدنفر به عنوان عوامل امنیتی، انتظامی و افراد حاضر پای صندوق‌های رای، به منظور برگزاری تضمین انتخاباتی سالم و حفظ سلامت شهروندان در برابر بیماری کرونا به گرفته خواهند شد.

او با اشاره به تشکیل بسیج فراهم سازی امکانات انتخاباتی از مدت‌ها قبل، افزود: برنامه ریزی‌های زیادی صورت گرفته تا تمامی شعب اخذ رای از ساعت ۷ صبح روز جمعه با آمادگی کامل کار خود را آغاز کنند و تا در صورت نیاز به تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲ بامداد نیز در شعب حاضر باشند.

موسوی خاطرنشان کرد: انجام دهندگان تبلیغات غیرمجاز، متخلف هستند و تعداد زیادی از آن تبلیغات توسط کمیته امحاء تبلیغات غیرمجاز پاکسازی و پرونده‌ی آن‌ها به منظور پیگیری بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد و نتیجه‌هایی مانند تاثیر این تخلف در تایید صلاحیت در دوره‌های آینده و اعطای اعتبارات در این دوره‌ها را به دنبال خواهد داشت.

او با تقاضا از کاندیدا‌های متخلف برای اقدام به جمع آوری موارد تبلیغاتی در یک روز قبل از آغاز انتخابات به منظور همکاری و کمک به کارگران شهرداری ادامه داد: کاندیدا‌ها ادامه‌ی تبلیغات خود را با در نظر گرفتن قوانین و به دور از شعار‌های قومیتی انجام دهند و به این نکته توجه داشته باشند که شهر آبادان به شورایی نیاز دارد که به تمام مردم شهر و مشکلاتشان توجه داشته باشد.

موسوی ضمن تشکر از خدمات شورای شهر پیشین شهرستان، دلیل تمرکز شورا‌های شهر آبادان در پنج دوره‌ی پیشین تنها به امور شهرداری را نداشتن تخصص در سایر زمینه‌ها خواند و گفت: مردم نیز با تجربه‌هایی که از دوره‌های گذشته دارند تلاش کنند تا افزون بر انتخاب افراد مدیر، مدبر و پاکدست، تخصص‌های افراد را در نظر داشته باشند چرا که در صورت به روی کار آمدن شورایی متخصص خواهیم دید که تاثیر کار آنان حتی از نمایندگان مجلس نیز بیشتر است.

فرماندار ویژه آبادان در پایان گفت: برای ساخت ایران قوی به برگزاری انتخاباتی قوی نیاز داریم و با اطلاع رسانی خوبی که قبل از انتخابات مردم سالاردینی انجام پذیرفت انتظار داریم شهرستان آبادان، با مشارکت شهروندان پای صندوق‌های رای در بالای جدول استانی شرکت کنندگان در انتخابات قرار گیرد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.