ماسک‌های تنفسی شرکت ریزر با طراحی متفاوت از پاییز در بازار هستند

مدیرعامل شرکت ریزر اعلام کرد این شرکت ماسک‌های تنفسی جدید و هوشمند Project Hazel را با طراحی جدید در پاییز امسال به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اندروید هد لاین؛ در جریان رویداد مجازی 2021 E3، مدیرعامل شرکت ریزر در کنار محصولاتی که معرفی کردند، اعلام کرد که این شرکت ماسک‌های تنفسی جدید خود را که طراحی تازه‌ای دارند، پاییز امسال به بازار عرضه می‌کند. این ماسک قبل از عرضه به بازار قرار است اوایل سه ماهه چهارم سال جاری میلادی و به صورت انحصاری از طریق وب سایت این شرکت به فروش برسد.


بیشتر بخوانید


ماسک‌ مجهز به سیستم ضد بخار

شرکت ریزر در این مراسم قیمت ماسک را اعلام نکرد، اما در مورد سخت افزار و جزئیات دیگر آن مسائلی را بیان کرد. در صحنه، مدیرعامل این شرکت ضمن معرفی برخی از ویژگی‌های برجسته، به روزرسانی‌های پیشرفته این ماسک را به اشتراک گذاشت. در اوایل سال جاری میلادی و در نمایشگاه CES این شرکت ماسک هوشمند مجهز به ال‌ ای دی‌های Chroma RGB، سیستم‌های تهویه هوا و میکروفن را رونمایی کرد که با ماسک‌های موجود در بازار تفاوت‌هایی دارند.

ماسک های تنفسی شرکت ریزر با طراحی متفاوت پاییز در بازار هستند

ماسک Project Hazel با نورپردازی RGB و پوشش شفافی که دارد باعث می‌شود افراد دیگر دهان فرد مصرف کننده را ببینند و از این طریق ارتباط خصوصا برای افراد ناشنوا و کم شنوا آسان‌تر می‌شود. این ماسک جدید میکروفون و بلندگوی داخلی دارد که وقتی مصرف کننده صحبت می‌کند، صدای او تقویت می‌شود و علاوه بر این قسمت داخلی ماسک به پوشش ضد بخار مجهز شده است.

ماسک های تنفسی شرکت ریزر با طراحی متفاوت پاییز در بازار هستند

شرکت ریزر درخصوص این ماسک‌ها ادعا می‌کند که ماسک جدید می‌تواند نیاز‌های مردم را تا حد زیادی پاسخ بدهد. شرکت ریزر طراحی زیبا و منحصر به فرد در کنار سیستم هوشمند را از عوامل تاثیرگذار در موفقیت و جلب مشتری برای فروش این ماسک دانست. گفتنی است که شرکت ریزر هیچگونه اطلاعاتی را درباره قیمت این ماسک فاش نکرده، اما کارشناسان می‌گویند قیمت آن خیلی زیاد نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
دنیای بشر آینده دنیای بشر با ماسکه