آغاز رای گیری در استان مرکزی

رای گیری ریاست جمهوری، شورا‌ها و مجلس با حضور مردم در استان مرکزی آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، با  شروع رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا  و میاندوره ای مجلس یازدهم  در حوزه آشتیان، تفرش و فراهان با حضور مردم در استان مرکزی آغاز شد  شعبه‌ها منتظر شروع به کار مجریان انتخابات بودند رای خود را به صندوق ریختند.

به گفته بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از از حدود یک میلیون و ۴۲۹ هزار نفر جمعیت استان مرکزی یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای هستند و می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر آن‌ها رای اولی اند.

اکرمی افزود: در استان مرکزی نسبت به دوره قبل تعداد شعب اخذ رای ریاست جمهوری با افزایش ۱۱ درصدی به هزار و ۱۸۸ شعبه و تعداد شعب اخذ رای شورا‌های اسلامی شهر و راستا با افزایش ۶ درصدی به هزار و ۵۱۰ شعبه رسیده.

او با اشاره به اتخاذ تمهیدات بهداشتی ضافه کرد: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: تدابیر لازم سیاسی امنیتی و اجتماعی برای اندیشیده شده و همه اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات از وزارت کشور تحویل گرفته شده و به فرمانداری‌ها و بخش داری‌ها تحویل داده شده است.

دوازدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران که ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ آغاز به کار کرده حدود ۴۵ روز دیگر در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ پایان می‌یابد و آقای روحانی سکان را به رئیس جمهور منتخب تحویل خواهد داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.