توئیت فضائلی درباره حضور رهبر انقلاب در انتخابات

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب توئیتی را از حضور مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) و شرکت ایشان در انتخابات منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر معظم انقلاب اسلامی راس ساعت ۷ صبح امروز با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره) در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند. ایشان پس از رای دادن مقابل دوربین رسانه‌های داخلی و خارجی سخنانی را درباره انتخابات و حضور موثر مردم در این انتخابات مهم بیان کردند.

رهبر معظم انقلاب یادآور شدند: " همه بیایید، تشخیص و رای بدهید و هیچ‌کس نگوید با یک رای من اتفاقی نمی‌افتد، زیرا همین تک‌رای‌ها است که آراء میلیونی ملت را تشکیل می‌دهد. امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند که با رای خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های بعد معین می‌کنند بنابراین امروز متعلق به مردم است."


بیشتر بخوانید


مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار تصویری از مقام معظم رهبری جمله‌ای از ایشان را در قالب توئیتی در حساب کاربری خود منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

" رهبر انقلاب: ملت ایران از این انتخابات خیر خواهد دید."

ملت از این انتخابات خیر خواهد دید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار