بیماران کووید ۱۹ البرزی از انتخابات جا نمی‌مانند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: صندوق‌های سیار اخذ رای برای بیماران کووید ۱۹ البرز اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بیماران کووید ۱۹ استان البرز می‌توانند از طریق تلفن نشانی خود را به فرمانداری‌ها اطلاع دهند تا صندوق‌های سیار رای برای اخذ آرای آنان به درب منازل شان منتقل شود.

او افزود: همچنین سامانه‌ای به نام انتخاب ایران برای روز انتخابات راه اندازی شده است که مردم می‌توانند اطلاعات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و شورای‌های اسلامی شهر و روستا همراه با عکس و دیگر مشخصات آنان را از آن دریافت کنند.

بابایی گفت: همچنین از طریق این سامانه نزدیک ترین و خلوت‌ترین شعبات اخذ رای نمایش داده می‌شود تا مردم به این شعبات مراجعه می‌کنند معطل نشوند.

او افزود: تعداد شعبات اخذ رای و صندوق‌های سیار در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا افزایش یافته است.

بابایی گفت: مردم همچنان توصیه‌های بهداشتی را اولویت قرار دهند و رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی مکرر دست‌ها را در دستور کار داشته باشند و از خوردن و آشامیدن در شعبات اخذ رای خودداری و از خودکار شخصی استفاده کنند.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.