شروع تمرینات تیم فوتسال فرش آرا از هفته آینده

تیم فوتسال فرش آرای مشهد برای حضوری پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، از اوایل هفته آینده تمریناتش را شروع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتسال فرش آرای مشهد برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، امروز موفق شد با مجید مرتضایی، سرمربی خود به توافق دست پیدا کند و به احتمال بسیار زیاد مرتضایی فصل بعد هم در این تیم به عنوان سرمربی روی نیمکت خواهد نشست.

با توجه به این که مسابقات فصل بعد لیگ برتر از روز پنجشنبه ۷ مرداد شروع می‌شود، مرتضایی تصمیم دارد تمرینات تیمش را از اوایل هفته آینده آغاز کند تا بازیکنان با آمادگی خوبی وارد رقابت‌های لیگ برتر شوند.

مسئولان تیم فوتسال فرش آرای مشهد تصمیم دارند در کنار تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود، چند بازیکن دیگر را هم به تیم اضافه کنند تا کادر فنی با قدرت بالایی در مسابقات لیگ برتر حاضر شود.

مجید مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر اظهار داشت: چند روز گذشته با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صحبت‌هایی داشتیم و به احتمال بسیار زیاد فصل بعد هم در فرش آرا حضور خواهم داشت. با توجه به این که رقابت‌های لیگ برتر از اوایل مرداد شروع می‌شود، اوایل هفته آینده تمریناتمان را شروع خواهیم کرد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه با حضور ۱۴ تیم و در مدت ۲۶ هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار