تبریک سران و مقامات کشور‌های جهان درپی پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات

سران و مقامات کشور‌های جهان پیروزی سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران را در انتخابات ریاست‌جمهوری تبریک گفتند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان درپی پیروزی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، سران و مقامات کشور‌های جهان پیام‌های تبریکی را ارسال کردند.

پیام تبریک ولادیمیر پوتین به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پیامی به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای سید ابراهیم رئیسی گرامی، رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

مراتب تبریکات صمیمی را به مناسبت انتخاب جنابعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید.

روابط بین کشورهای ما به‌طور سنتی از خصلت دوستانه و حسن همجواری برخوردار می‌باشد. امیدوارم که فعالیت جنابعالی در این سمت عالی به توسعه روزافزون همکاری دوجانبه سازنده در زمینه‌های مختلف و همچنین تعامل مشارکتی در امور بین الملل مساعدت کند.

این موضوع کاملا پاسخگوی منافع ملت‌های روسیه و ایران می‌باشد و در مسیر تحکیم امنیت و ثبات منطقه‌ای پیش می‌رود.

برای جنابعالی موفقیت و نیز سلامت و بهزیستی را آرزو می‌کنم.

با عرض احترام، ولادیمیر پوتین

پیام تبریک رئیس‌جمهور عراق به سید ابراهیم رئیسی

برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق با صدور پیام تبریکی، اعلام کرد بغداد به دنبال تقویت روابط با تهران است. در متن پیام رئیس‌جمهور عراق آمده است: تهنیت‌ها و تبریک صادقانه خود را به مناسبت انتخاب شما به‌عنوان رییس‌جمهوری اسلامی ایران تقدیم می‌کنم. برای شما در این ماموریت سنگین در راه خدمت به ملت ایران عزیز آرزوی موفقیت و تحقق هر چه بیشتر پیشرفت، اعتلا و شکوفایی می‌کنم.

برهم صالح با تاکید بر نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی در کنار عراقی‌ها در نبرد با تروریسم و افراط‌گرایی گفت: ایران یاری‌گر در مقابله با عواقبی است که امنیت و صلح منطقه ما را تهدید می‌کند؛ منطقه‌ای که جدال‌ها و بحران‌ها آن را در برگرفته است.

پیام تبریک رئیس پارلمان لبنان به سید ابراهیم رئیسی

نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان نیز  پیروزی حجت الاسلام رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات را به رهبر انقلاب تبریک گفت و اعلام کرد: «ایران با قاطعیت در برابر تحریم‌ها مقاومت می‌کند. ایران، همانطور که در مقاومت در برابر تحریم‌ها استوار است، در حفظ و صیانت از حقوق خود نیز استوار و توانا است.»

پیام تبریک رئیس‌جمهور سوریه به سید ابراهیم رئیسی

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه نیز در پیامی، پیروزی سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت. اسد در پیامی برای رئیس‌جمهور منتخب ایران آرزوی موفقیت کرد که بتواند کشور را به سمت رفاه بیشتر هدایت کند.

او در پیام خود گفت:ما برای موفقیت ریس جمهور منتخب و مردم ایران در برابر طرح‌های دشمنان که به هدف شکست اراده آن‌ها صورت میگیرد؛ دعا میکنیم. اسد همچنین علاقه مندی خود را برای همکاری بیشتر با رئیسی برای پیشبرد روند روابط دوجانبه بر اساس تفاهم ابراز داشت.

پیام تبریک نخست‌وزیر عراق به سید ابراهیم رئیسی

مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق نیز در پیام جداگانه ای، در پیامی پیروزی حجت الاسلام رئیسی را در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تبریک گفت. در متن پیام نخست‌وزیر عراق آمده است: ما به مناسبت انتخاب شما به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و جلب اعتماد مردم ایران، صمیمانه به جنابعالی تبریک می‌گوییم و برای شما آرزوی موفقیت در وظایف خود و سعادت ملت ایران داریم.

الکاظمی همچنین بر عمق روابط برجسته بین ملت‌های عراق و ایران و آرزوی خود برای تقویت پیوند‌های همکاری مشترک بین دو کشور در جهت حصول منافع مشترک و تلاش برای تأمین امنیت و ثبات تأکید کرد.

پیام تبریک نخست‌وزیر پاکستان به سید ابراهیم رئیسی

عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان نیز در پیامی توییتری با تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران نوشت: «به برادر ابراهیم رئیسی بابت پیروزی در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تبریک می‌گویم».

تبریک سید عمار حکیم به سید ابراهیم رئیسی

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق نیز با ارسال پیام تبریکی گفت: ما به رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران برای موفقیت تجربه دموکراتیک شان در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تبریک می‌گوییم. همچنین به سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب برای جلب اعتماد مردمش برای چهار سال، که امیدواریم فرصتی برای یک دوره سیاسی جدید باشد که به حل مسائل حل نشده در منطقه و جهان کمک کند.

واکنش حساب توییتری منتسب به دبیرکل حزب الله لبنان

حساب توییتری دبیرکل حزب الله لبنان نیز به پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهور واکنش نشان داد. در این حساب با قراردادن تصاویری از دیدار‌های حجت الاسلام رئیسی با رهبر انقلاب، سید حسن نصرالله، آیت الله شیخ عیسی قاسم در یک قاب و نوشتن آیه «سلام علی ابراهیم» به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران واکنش نشان داده شد.

تبریک سران و مقامات کشور‌های جهان در پی پیروزی سید ابراهیم رئیسی

تبریک جنبش مقاومت حماس به سید ابراهیم رئیسی

جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در بیانیه‌ای تبریک صمیمانه خود را به مناسبت موفقیت انتخابات در ایران به رهبر انقلاب اسلامی ایران و به مردم ایران تقدیم کرد. در این بیانیه آمده است: ما در جنبش حماس، ضمن تبریک به جناب رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی برای انتخاب وی توسط مردم ایران، از خداوند متعال خواستار موفقیت روزافزون برای هدایت کشور و خدمت به جمهوری اسلامی و دستیابی به آرزو‌های مردمش در قبال توسعه، پیشرفت و شکوفایی بیشتر هستیم.

امیدواریم این انتخاب موجب ادامه و تقویت مواضع شریف ایران در همبستگی با فلسطین و هدف عادلانه آن و حمایت از استواری ملت فلسطین شود.

پیام تبریک رئیس‌جمهور ارمنستان به سید ابراهیم رئیسی

آرمن سرکیسیان، رئیس‌جمهور ارمنستان نیز  پیروزی سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور سرکیسیان در پیام تبریک خود آرود: " معتقدم که تحت رهبری شما ایران مسیر توسعه و شکوفایی را ادامه خواهد داد. "

آرمن سرکیسیان با بیان اینکه فرصت‌های گسترده‌ای برای گسترش روابط وجود دارد، گفت:"ارمنستان برای تقویت و تعمیق روابط خوب همسایگی موجود خود با ایران از طریق گفتگوی سازنده که یکی از مهمترین شرایط پیشرفت کشور‌های ما و ثبات منطقه است، ارزش قائل است. آرزوی دو ملت دوست برای همکاری با یکدیگر از قرن‌ها پیش حاصل شده است. "

رئیس‌جمهور ارمنستان خاطرنشان کرد: "من امیدوارم که با تلاش‌های مشترک، روابط دوستانه ارمنستان و ایران در همه زمینه‌ها با توسعه پویایی و در سطح کیفی جدید همکاری بین دو کشور گسترش یابد.

رئیس‌جمهور ارمنستان برای ابراهیم رئیسی سلامتی و موفقیت کاری و برای مردم برادر ایران صلح و سعادت آرزو کرد.

پیام تبریک نخست وزیر ارمنستان به حجت الاسلام رئیسی

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ارسال نامه‌ای، پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

وی در این نامه آورده است:مطمئنم که در سال‌های آتی با رهبری شما صفحه جدیدی برای ملت ایران و در تاریخ روابط دوستانه ایران- ارمنستان گشوده خواهد شد که به نفع توسعه، پیشرفت و رفاه دو کشور خواهد بود.

ایران نقش مهمی در تحکیم ثبات و حفظ آرامش منطقه قفقاز دارد و ارمنستان نیز برای خنثی کردن چالش‌های موجود در منطقه قفقاز با تلاش مشترک آمادگی کامل دارد.

پیام تبریک رئیس‌جمهور ترکیه به سید ابراهیم رئیسی

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه نیز امروز با ابراز تمایل خود برای توسعه و تقویت روابط دو جانبه با ایران در دوران ریاست‌جمهوری حجت الاسلام رئیسی، پیروزی او را در انتخابات تبریک گفت.

اردوغان در پیام خود خطاب به رئیسی نوشت: «با اعتقاد اینجانب به تقویت همکاری های دو کشور در دوران ریاست‌جمهوری شما ، بیش از همه مایل به همکاری با شما هستم.» او همچنین افزود که مشتاقانه منتظر دیدار از ایران پس از پایان بیماری کرونا است.

پیام تبریک نخست‌وزیر امارات به سید ابراهیم رئیسی

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر امارات، وزیر دفاع و حاکم دبی، پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک عضو ارشد انصارالله به سید ابراهیم رئیسی

مهدی المشاط، عضو ارشد جنبش انصارالله یمن نیز پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت. در پیام المشاط خطاب به حجت الاسلام رئیسی آمده است: موفقیت در روند انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، یک پیروزی برای اصول انقلاب اسلامی و تحکیم گزینه مقابله با پروژه صهیونیستی-آمریکایی تلقی می‌شود. ما خواستار رفع و لغو تحریم‌های ناعادلانه علیه مردم مسلمان ایران هستیم که به وضوح، انتخاب خود را در انتخابات اعلام کردند. او همچنین گفت: ما منتظر تقویت روابط بین جمهوری یمن و جمهوری اسلامی ایران در مرحله بعدی در همه زمینه‌ها هستیم.

پیام تبریک رئیس‌جمهور آذربایجان به سید ابراهیم رئیسی

الهام علی اف، رئیس‌جمهور آذربایجان kdc با ارسال پیامی پیروزی حجت الاسلام رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تبریک گفت.

در متن پیام رئیس‌جمهور آذریابجان آمده است: روابط میان دو کشور دارای اهمیت راهبردی بوده و فرصت‌های فراوانی را در جهت گسترش روابط دو جانبه و همکاری‌های منطقه‌ای پیش روی دو کشور قرار خواهد داد.

پیام تبریک پادشاه عمان درپی پیروزی سید ابراهیم رئیسی

هیثم بن طارق، سلطان عمان پیروزی آقای رئیسی را در انتخابات ریاست‌جمهوری تبریک گفت. بن طارق در تبریک خود خطاب به سيد ابراهيم رئيسي گفت: «صمیمانه به شما تبریک عرض میکنم و بهترین آرزوها را برای شما برای توفیق در هدایت ملت دوست و همسایه ایران به سوی پیشرفت و شکوفایی بیشتر دارم.» او در ادامه به اشتیاق عمان برای تقویت روابط دوجانبه و همکاری ها در زمینه های مختلف تاکید کرد.

جهاد اسلامی فلسطین پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی را تبریک گفت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی را در انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان و موفقیت مردم ایران را در این آزمایش دموکراتیک به رهبر معظم ایران تبریک گفت.

این جنبش در این پیام اعلام کرد از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ایران پایبندی خود را به گزینه دموکراتیک به اثبات رسانده است.

تبریک امیر قطر به سید ابراهیم رئیسی

خبرگزاری رسمی قطر اعلام کرد شاهزاده شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر پیروزی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تبریک گفت.

امیر قطر

امیر کویت نیز پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی را تبریک گفت

شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت نیز پیروزی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

تبریک مجلس وحدت مسلمین پاکستان به رهبر و مردم ایران

مجلس وحدت مسلمین پاکستان برگزاری انتخاباتی پرشور را به رهبر انقلاب اسلامی و مردم ایران و همچنین پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات را به او تبریک گفت.

تبریک رهبر جمعیت اسلامی افغانستان به سید ابراهیم رئیسی

عطامحمد نور، رئیس جمعیت اسلامی افغانستان در پیامی به مناسبت پیروزی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در انتخابات اعلام کرد: برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران را که درپی آن جناب ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد تبریک می‌گویم.

در این پیام همچنین آمده است: به‌عنوان یک رویداد دموکراتیک و مردم‌سالار به دولت و ملت کشور دوست و همسایه، جمهوری اسلامی ایران مبارک‌باد عرض می‌کنم. آرزو دارم که دولت و ملت ایران به‌عنوان کشور هم‌فرهنگ و همسایه ما، در سایه مدیریت آقای رئیسی به رفاه و آسایش بیشتر دست یابند.

عطامحمد نور همچنین افزود: جمعیت اسلامی افغانستان ضمن سپاسگزاری از همیاری‌های متداوم جمهوری اسلامی ایران به دولت و مردم افغانستان، بر تحکیم و تقویت این روابط بیش‌ازپیش تاکید می‌دارد. یکبار دیگر این پیروزی را به دولت و ملت ایران صمیمانه شادباش می‌گویم.

تبریک رئیس‌جمهور کوبا به سید ابراهیم رئیسی

میگل دایاز، رئیس‌جمهور کوبا نیز پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی را در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران تبریک گفت.

تبریک رئیس اقلیم کردستان عراق درپی پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق پیروزی ابراهیم رئیسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی تبریک گفت.

بارزانی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور جدید ایران اظهار داشت: امیدوارم بر اساس حُسن همجواری و منافع مشترک، روابط اقلیم کردستان و عراق با جمهوری اسلامی ایران در دوران ریاست‌جمهوری آقای رئیسی تقویت شود.

وی همچنین به گسترش زمینه‌های همکاری اربیل-بغداد و تهران به‌منظور دستیابی به امنیت و ثبات دو طرف و منطقه اشاره کرد.

نیچروان بارزانی

تبریک رؤسای پارلمان و شورای عالی قضایی عراق به حجت‌الاسلام رئیسی

محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق با انتشار بیانیه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی گفت: از انتخاب شما خوشحالم و از طرف همه همکارانم در پارلمان عراق صمیمانه تبریکات خود را به مناسبت انتخاب شما به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنم. آرزو دارم شما در خدمت به کشور خود و دستیابی به توسعه و ثبات موفق بشوید.

محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق

فائق زیدان، رئیس شورای عالی قضایی عراق نیز در تماسی تلفنی به سید ابراهیم رئیسی، همتای سابق خود تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.

پیام تبریک رئیس جمهور ازبکستان به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان در پیامی انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و اعلام کرد که امیدوار است همکاری‌های دوجانبه، دوستی و روابط دو کشور ایران و ازبکستان در آینده تقویت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
123
۱۴:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
روسیه،ترکیه وچندتا کشور عربی تبریک گفته
بقیه چرا تبریک نمیگن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
کردستان عراق
Iran (Islamic Republic of)
علی خوی
۰۹:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
منم به نوبه خودم تبریک میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
عجب کشورهای صاحب نام و ذی نفوذی.خدایا شکرت.
Japan
مهدی
۰۸:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
خداییش یه کشور درست حسابی تبریک نگفته
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۰۰:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
روسیه و ترکیه چی هستن پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
مبارک باشه. انشا الله آقای رئیسی به دور از هر حاشیه ای بیاید به جنگ فساد و تبعیض و رانت و گرانی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت و عرض تبریک صادقانه بر رئیس جمهور خردمند نخبه عادل عدالت خواه عدالت گستر بصیر مقتدر قدرتمند سخاوتمند نظر بلند محبوب مردمی جناب آقای آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عزیز و محبوب گرامی ملقب به امیر کبیر کل نظام مقدس مردمی جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور کل ایرانیان در سر تا سر جهان ایران اسلامی عزیزمان باد و عرض تبریک بر همه مستضعفین متحد و یکپارچه انقلابی ایران اسلامی عزیزمان که با رای حداکثری منتخب مستضعفین بینوایان محرومان آزاده اندیشان خردمندان عادلین رئیس جمهور محبوب خود را انتخاب کردند انشاءالله پس از تشکیل کابینه نخبگانی خردمندان قدرتمندان مقتدرین خلاقین بصیر سخاوتمند یک دست هماهنگ متحدتان و نصب مدیران لایق و شایسته در سر تا سر کشور ایران اسلامی اولویت کار اول دولت خود را همراه با مبارزه با مفاسد فاسدین در همه سطوح کشور به سر سامان دادن و نجات و دست گیری خداپسندانه از افشار فقیر و اقشار بینوایان یارانه بگیران بیکاران تهی دستان درماندگان در زندگی اندک درآمدان بازنشستگان چندرغاز بیمه شدگان تامین اجتماعی و دیگر بازنشستگان چندرغازی اورگانهای دیگر و جمیع ستم کشیدگان مظلومان جامعه مدنی که خداوند جل جلاله از حال و روزشان خبر دارد در سر تا سر کشور پراکنده هستند قرار دهید و بدانید و آگاه باشید ای رئیس جمهور محترم شما خوبان حمایت بی دریغ فی سبیل الله جمیع مستضعفین واقعی ایران اسلامی عزیزمان را در پشت سر خود و کنار خود در تمامی میدانهای حق علیه باطل دارید که می توانید با این پشتیبانی عظیم مردمی گامهای جهشی بسیار بلند و موثر و چشمگیری برای ملت مستضعفین و پیشرفت مملکت اسلامی عزیزمان بردارید . دست بالا و قدرتمند و مقتدر خداوند جل جلاله با شما رئیس جمهور محبوب مستضعفین ایران اسلامیست .
و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ماشالا یه کم نفس بگیر
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر ملت مستضعفین ایران اسلامی پیروز میدان انتخابات اصلح ترین رئیس جمهور ، انشاءالله به مبارکی و میمنت در همه عرصه ها . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
مرد حسابی همچی نوشتی کشور های جهان که من باز کردم گفتم ببینم چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۳:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
:)))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
حالا دوست و دشمن مشخص میشه
آخرین اخبار