هشتاد و نهمین اکران مجازی فیلم کوتاه در مهاباد

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: هشتاد و نهمین فیلم کوتاه ایران و جهان دیروز در این شهرستان نمایش داده شد.

بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: فیلم کوتاه داستانی فیلم کوتاه داستانی درس عبرت (cautionary tales) به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر بارت در هشتاد و نهمین پاتوق انجمن سینمای جوان مهاباد بصورت مجازی اکران شد.

او با بیان اینکه این اثر برگزیده‌ی آکادمی اسکار ۲۰۱۶ بوده است، افزود: این فیلم در یک فضای فانتزی داستان پسر جوانی به نام هارون را روایت می‌کند که به خاطر تفاوت غیر معمول چهره‌اش با سایر آدم‌ها، دچار رنج و عذاب فراوانی است. هارون به یک شخصیت منزوی تبدیل شده و غیرعادی بودن، تمام زندگی‌اش را به هم ریخته است. او در پی راه حلی برای فرار از انزوا و افسردگی، به یک جلسه‌ی گروهی تراپی برای افراد غیرعادی می‌رود. در ابتدا هارون از دیدن چهره‌هایی که به اندازه‌ی او دفرمه و غیرمعمولی‌اند متعجب می‌شود، اما دیری نمی‌گذرد که حقایق بسیاری را در مورد زندگی‌اش بیان می‌کند.

بایزیدی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند بعد از اکران فیلم، نقد خود را تا یک هفته در خصوص فیلم نمایش داده شده در قالب ۴۰۰ کلمه به آدرس ایمیل lycs.mahabad@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.