مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل مطرح کرد؛

ارائه خدمات مناسب به مسافران، بهترین امر به معروف در حوزه گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: توصیه به معروف و تبلیغ به دوری از منکر باید باعث افزایش محبت و کاهش لجبازی‌ها شود و بهترین امر به معروف در حوزه گردشگری، ارائه خدمات مناسب تاسیسات گردشگری به مسافران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی استان اردبیل امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان ضرورت امر و به معروف و نهی از منکر گفت: تشویق و تبلیغ مردم به نیکی‌ها و زیبایی‌ها و هشدار در احتمال بروز خطر و سوق یافتن به بدی‌ها یکی از پایه‌های بسیار لطیف و زیبای اسلام و شیعه است که نمایانگر اسلام ناب محمدی و تفکرات پیامبر رحمت است.

او افزود: نگاه روز به مسائل معاصر و تصمیم‌گیری و قلم برداشتن در این مسیر مایه جذب حداکثری و برون‌رفت از اعوجاجات فرهنگی است.

فلاحی جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر را پیگیری بیان کرد و گفت: سطح این ستاد در بین مردم باید طوری باشد که هیچ مشکلی به شورای حل اختلاف و دستگاه قضایی نرسد.

او تصریح کرد: توصیه به معروف و تبلیغ به دوری از منکر باید باعث افزایش محبت و کاهش لجبازی‌ها شود.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: بهترین امر به معروف در حوزه گردشگری، ارائه خدمات مناسب تاسیسات گردشگری به مسافران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.