فیلم سرنگونی پهپاد آمریکایی در یمن

منابع یمنی اعلام کردند نیرو‌های این کشور یک پهپاد جاسوسی آمریکا را در خاک یمن سرنگون کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی روز یکشنبه هواپیمای جاسوسی آمریکایی «Scan Eagle» را هنگام انجام اقدامات خصمانه در استان «مأرب»، سرنگون کردند.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی یمن به لطف خدا موفق شد یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکایی «اسکن عقاب» را با موشک زمین به هوا در حالی که اقدامات خصمانه‌ای را در حریم هوایی منطقه «المشجه» در منطقه «صرواح» در استان «مأرب» انجام می‌داد را سرنگون کند.

سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی ارتش یمن توضیح داد که روند هدف‌گیری توسط لنز‌های رسانه‌ای ارتش مستند شده و صحنه‌های عملیات و لاشه هواپیما بعدا پخش خواهد شد.

این درحالی است که پیش از این منابع یمنی اعلام کردند از ساعاتی گذشته درپی شلیک توپخانه عربستان و حملات مکرر هوایی ائتلاف متجاوز سعودی ده‌ها تن از مردم استان مأرب کشته و زخمی شدند.

شبکه الجزیره نیز از ۱۳ حمله ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان به استان‌های مأرب و الجوف خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
به امید خدا روزی برسه که نظام فاسد سلطه همانند این پهپاد کله پا بشه ..الهی آمین ان شاالله که قدرت حقیقی همیشه درجبهه حق باشه ، بالاخره افکارپلیدی که ازمیان مغزهای الکلی عبورمیکنه ( متاسفانه به پشتوانه علم ودانش بشری ) واحساسهای مسمومی که ازقلبهای تیره وسنگی میگذره (متاسفانه به پشتوانه عشق وعاطفه بشری) واعمال شیطانی که ازکالبدهای شرور سرمیزند ( متاسفانه به پشتوانه عملکردهای آزادی خواهانه ودرست بشری ) به پایان خواهد رسید وفقط عشق وعقل وآزادی وصلح وانسانیت وپیشرفت ومنطق و....باقی خواهدماند.
آخرین اخبار