رعیتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیاست‌های دانشگاه خواجه نصیر برای حضوری شدن آموزش‌ها از مهر

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره سیاست‌های دانشگاه برای حضوری شدن آموزش‌ها از مهر خبر داد.

سعید رعیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی دانشگاه برای حضوری شدن آموزش‌ها از مهر اظهار کرد: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در حال برنامه ریزی است تا آموزش‌ها از ابتدای مهر به صورت حضوری ادامه یابند و این موضوع به تمامی دانشکده‌ها هم ابلاغ شده است.

او افزود: اگر تمامی آموزش‌ها از مهر هم حضوری نشوند، حتما به شیوه ترکیبی یعنی حضوری و مجازی آن‌ها را ادامه خواهیم داد و باید گفت که آمادگی کامل را برای بازگشت به روال عادی گذشته یعنی حضوری شدن آموزش‌ها داریم و در این زمینه در حال برنامه ریزی‌های لازم هستیم.

رعیتی تصریح کرد: برای حضوری شدن آموزش‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منتظر واکسیناسیون دانشجویان هستیم و امیدواریم که قول‌های داده شده برای واکسیناسیون دانشجویان در مرداد و شهریور اتفاق بیفتد تا بتوانیم قشر عمده‌ای از دانشجویان را در مهر به صورت حضوری آموزش دهیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره حضور دانشجویان نورود ۱۴۰۰ در دانشگاه گفت: بر اساس شرایط واکسیناسیون دانشجویان و صحبت‌های معاون آموزشی وزارت علوم، در ابتدا دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سپس دانشجویان کارشناسی که در ترم‌های بالاتر هستند واکسینه خواهند شد و احتمال دارد که دانشجویان جدید الورود از مهر ماه با تاخیر وارد دانشگاه شوند و یا اینکه آموزش‌های آن‌ها به شیوه مجازی باشد؛ چرا که شرط اول واکسناسیون دانشجو بودن است و این امر برای دانشجویان نو ورود با تاخیر انجام می‌شود.

رعیتی درباره تداوم آموزش‌های مجازی در کنار آموزش‌های حضوری از مهر گفت: دانشگاه‌ها سرمایه گذاری‌های زیادی روی بستر‌های مجازی انجام داده اند و قطعا از آموزش‌های آنلاین هم در کنار آموزش‌های فیزیکی بهره خواهند برد، اما برنامه ریزی در این زمینه یک کار پیچیده، سخت و بزرگ است که خود دانشکده‌ها آن را انجام می‌دهند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اضافه کرد: از آن جایی که فضای الکترونیکی دارای مزایای زیادی است؛ بنابراین می‌توانیم همچنان از این فضا در آموزش‌های الکترونیکی کمک بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار