چرخش چرخ‌های تولید و صنعت در گرو مهار تورم

تحلیل گر و کارشناس مسائل اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت آینده رونق و تحرک اقتصادی است گفت: مهار تورم می‌تواند تولید و صنعت را افزایش دهد و رونق اقتصادی را در جامعه به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، یاسری تحلیل گر و کارشناس مسائل اقتصادی خراسان جنوبی گفت: سیاست‌های دولت باعث می‌شود تا به تولید ضربه محکمی وارد شود و در برخی مواقع تولید را متوقف کند.

او افزود: ما نیازمند رونق تولید و اشتغال در کشور هستیم، اما با وجود برخی از سیاست‌ها و تورم این رونق امکان پذیر نیست و باعث مشکل اقتصادی هم می‌شود.

یاسری بیان کرد: سیاست‌گذاری صحیح می‌تواند بخش خصوصی را تقویت کند و علاوه بر تأمین نیاز داخل، شاهد صدور محصولات به خارج از کشور هم باشیم.

تحلیل گر و کارشناس مسائل اقتصادی خراسان جنوبی گفت: اگر بخواهیم تورم را کنترل و رونق اقتصادی را ایجاد کنیم باید چرخ صنعت و تولید را بچرخانیم.

او افزود: دولت باید اعتماد از دست رفته مردم را باز گردانند و سیاست‌ها در حد مردم باشد تا ارتباط خوبی با مردم برقرار کنند.

یاسری ادامه داد: توجه جدی به صنایع داخلی و جلوگیری از واردات اجناسی که مانند آن در کشور وجود دارد باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار