افزایش ساعت فعالیت کتابخانه‌های عمومی خوزستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: به دلیل در پیش بودن کنکور سراسری در خواست کردیم زمان فعالیت کتابخانه‌ها تا ۹ مرداد ماه افزایش پیدا کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس حسین‌زاده  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: براساس بخشنامه‌ای که استانداری به همه دستگاه‌های اجرایی از جمله کتابخانه‌ها ابلاغ کرده، سازمان آب و برق مصرف برق دستگاه‌های اجرایی را رصد می‌کند. با توجه به این که حداقل ۸ تا ۱۰ کولر در کتابخانه‌ها استفاده می‌شود، بنابراین با تذکر سازمان آب و برق مواجه شدند.

او در ادامه بیان داشت: این مساله باعث شد که فعالیت کتابخانه‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ مطابق با فعالیت ادارات باشد و از داره‌کل مدیریت بحران درخواست کردیم که به دلیل برگزاری کنکور سراسری و ارشد زمان فعالیت کتابخانه‌های استان تا ۹ مرداد ماه افزایش پیدا کند.

حسین‌زاده  تصریح کرد: ساعت کاری کتابخانه‌ها در حالت عادی از ۷:۳۰ صبح تا ۱۹ براساس فصول مختلف و استان‌ها متفاوت است و پس از برگزاری کنکور مراجعه به کتابخانه‌ها کاهش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان داشت: در سال‌های گذشته نیز به دلیل افزایش دما و مصرف برق با مشکل کاهش ساعات فعالیت کتابخانه‌ها مواجه بودیم، اما امسال علاوه بر این مساله با کرونا نیز مواجه‌ایم که شرایط فعالیت را براساس رنگ‌بندی شهر‌ها کاملاً متفاوت کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.