بررسی مشکلات کارخانه قند مهاباد و رفع موانع تولید

جمعی از مسئولان آذربایجان غربی با حضور در مهاباد ضمن بازدید از کارخانه قند این شهرستان موانع تولید این کارخانه را نیز بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی در نشست بررسی مشکلات کارخانه قند شهرستان مهاباد گفت: امسال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان باید بیش از بیش مشکلات عرصه تولید را با برنامه ریزی و حمایت حل کنند و زمینه را برای اشتغال جوانان و کمک به خودکفایی هر چه بیشتر کشورمان فراهم کنند.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: این اقدام به غیر از عرصه تولید و کمک به چرخ تولید، رضایت پروردگار را هم به همراه خواهد داشت و لبیکی است به فرمایش مقام معظم رهبری است.

مدیر کل دادگستری استان هم با تشریح سیاست‌های قضایی در راستای کمک به چرخه تولید گفت: امروز سرمایه گذاران بخش خصوصی افسران جنگ اقتصادی در برابر دشمنانی هستند که با هزینه‌های بسیار سعی دارند به کشورمان ضربه بزنند.

عتباتی تصریح کرد: با همفکری و بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی در جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی گام برداریم و زمینه را برای فعالیت و حل مشکلات واحد‌ها و مجموعه‌های تولیدی بویژه در مناطق کمتر برخوردار فراهم کنیم.

ماموستا امامی امام جمعه مهاباد هم گفت: افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که مسئولان قضایی درد مردم را می‌فهمند و با برنامه ریزی و دلسوزی واحد‌های تولیدی غیر فعال را دوباره به چرخه تولید برمی گردانند و با این اقدام در مسیر کمک به معیشت خانواده‌ها گام بلندی بر می‌دارند این اقدام مسئولان قضایی نزد پروردگار اجر فراوانی دارد چراکه نبود اشتغال موجب از هم پاشیدگی زندگی خانواده‌ها می‌شود.

صادقی معاون اقتصادی استاندار هم با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۶ واحد راکد دوباره به چرخه تولید بازگشته است، بیان کرد: این مجموعه یکی از مهمترین مجموعه‌های تولیدی از نظر اشتغال و تولید است که با حمایت مسئولان می‌توان مشکل این مجموعه را حل کرد و زمینه را برای شروع کار آن فراهم کرد.

معاون استاندار و فرماندار مهاباد هم نخست با تشکر از حضور پرشور مردم در ۲۸ خرداد گفت: در شهرستان مهاباد از طریق کارگروه رفع موانع تولید در جهت حل مشکلات موانع تولیدی گام برداشته ایم، اما حل برخی از مشکلات نیاز به حمایت مسئولان استانی است همانند این مجموعه تولیدی با حمایت مسئولان و برنامه ریزی زمینه را برای ورود و فعالیت بخش خصوصی هرچه بیشتر فراهم کنیم.

خدرلو همچنین اضافه کرد: سال گذشته ۴ واحد راکد را در شهرستان مهاباد دوباره فعال کرده ایم.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب استان هم، اضافه زیر ساخت، نیاز به زمین برای احداث پارکینگ و ایستگاه گاز را سه اولویت اصلی این مجموعه تولیدی عنوان و اظهار کرد: امیدوارم از طریق ظرفیت‌های قانونی قضایی و همفکری بتوانیم مشکل را حل کنیم؛ این امر نیاز به برنامه ریزی و همفکری مسئولان ادارات مختلف و حمایت همه جانبه است تا بتوانیم در سالی که هدف حمایت از تولید و رفع موانع تولید است گام بلندی برداشته باشیم و زمینه را برای شروع کار این مجموعه تولیدی مهم فراهم کنیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.