شمسایی: برای ایران افتخار است که چندین سال آقای گلی فوتبال جهان متعلق به علی دایی بود

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در حاشیه مراسم امروز که به خاطر تقدیر از او برگزار شد، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در حاشیه مراسمی که برای تقدیر از او برگزار شد، اظهار داشت: اول از همه جا دارد یک عذرخواهی کنم. آن دوستان صمیمی که بیشتر با آن‌ها رفت و آمد دارم را در این مراسم دعوت کردم. وگرنه باید کل هنرمندان و ورزشکارانی که همیشه به من لطف داشته اند را هم دعوت می‌کردم؛ به همین دلیل از همگی عذرخواهی می‌کنم. هدف از برگزاری مراسم امروز یک کار خیر بود. اگر ما بتوانیم در چنین شرایط بد اقتصادی یک کار عام المنفعه‌ انجام دهیم، خدا را شاکر هستیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: خدا را شکر امروز این اتفاق افتاد و از این که در کشوری مثل ایران توانستم ورزش کنم، بسیار خوشحال هستم. از این که می‌توانم پیراهنم را در امور خیریه با یک قیمت بسیار خوب به فروش برسانم، خشنودم. به نظر من آدم‌ها نباید گذشته خودشان را فراموش کنند. من مدیون بزرگانی چون حسین شمس، صادق درودگر، ابطحی و برادرم امیر شمسایی هستم.

شمسایی درباره شکسته شدن رکورد علی دایی توسط کریس رونالدو بیان کرد: این برای ایران بسیار فوق العاده است که فردی مثل علی دایی در آن زندگی می‌کند؛ اما ما می‌خواهیم از او استفاده نکنیم و این خیلی بد است. این فوق العاده است که عنوان آقای گلی فوتبال جهان چندین و چند سال متعلق به یک ایرانی به نام علی دایی بوده و از آن جذاب‌تر این است که کریس رونالدو به افتخار علی دایی برای او پیام می‌فرستد؛ این فوق العاده است! پس باید قدر اسطوره‌های خودمان را بدانیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار