ساختمان‌های بلندی که امان مهرشهر را بریده است/ صدای مردم کرج در دیوان عدالت اداری شنیده می‌شود؟

صدور جواز برای ساخت آسمان خراش‌ها در نقاطی از کرج مورد انتقاد شدید شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهروند خبرنگار ما در تماسی از روند بی رویه ساخت آسمان خراش ها در منطقه مهر شهر خبر داد.مهرشهر یکی از محله‌های کرج در استان البرز است، این منطقه تا پیش از سال ۱۳۷۲ شهری جداگانه از کرج محسوب می‌شد و شهرداری مهرشهر(که اکنون شهرداری مناطق ۳ و ۴ کرج نامیده می‌شود) آن را اداره می‌کرد. حدود چهارصد هزار نفر در منطقه مهرشهر ساکن هستند که این تراکم جمعیت، ضرورت رسیدگی به مطالبات شهروندان این منطقه را بیشتر می کند.

احمدعلی آبادی فراهانی، مدیرکل بازرسی البرز در این باره گفت: از مهرشهر شکایاتی به صورت مکتوب داشتیم که حاکی از مشکلاتی بود که طرح تفصیلی برای شهروندان ایجاد کرده؛ زمان طرح تفصیلی شهرداری کرج تقریبا تمام شده است و از این شهرداری خواسته ایم که پیش از صدور پروانه ساخت از مشاور طرح تفصیلی استعلاماتی بگیرد تا ساخت و سازها برای شهروندان مشکلی ایجاد نکند.

او افزود: عده‌ای از شهروندان بابت این ماجرا در دیوان عدالت اداری از شهرداری شکایت کرده اند.

مدیرکل بازرسی البرز گفت: شهروندان می توانند شکایات خود را به صورت حضوری نیز به بازرسی استان تحویل دهند.

اداره کل بازرسی استان البرز در محله باغستان کرج و خیابان گلستان یکم واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز و پارک ملت قرار گرفته است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
واقعاً مردم مهرشهر فقط فکر محل زندگیشان هستند مسوولین شهرداری مثل مستاجرانی هستند که چند ماه به محل میآیند و همه فضاهای سبز و عمومی را از بین میبرند و باز ما هستیم و مشکلاتشان واقعاً خسته شدیم از این همه م
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
واقعاً فضای سبز مهرشهر از بین رفته کاش میشد جلوی این اقدام ها را گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۰
حیف به مهرشهر یا همان باغ شهر نیس تبدیل به شهر آسمون خراش ها بشه... یکی از مدرنترین و زیباترین شهرهای کشور رو نابود میکنید.. اول از تبریز شروع کردین باغ شهر رو تبدیل به کلوخ نشینی کردین کاخها و عمارتها و باغهای عظیم و زیبا و خیابون‌ها و راهها رو تبدیل به مسابقه اتوبوسرانی با ماشینهای فرسوده کردین و مرکز شهر تقریبا نابود شده دیگری سراغی از باغ شهر نمونده مگر چن تا کوه در حاشیه شهر درخت کاشتن!!!! ؟؟؟... آخر کی میخان این مفسدین به کشور محاکمه بشن...؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
واقعاً آبروی مهرشهر رو با این رویه از بین بردید
آخرین اخبار