بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۵ تیر؛

واکنش چهره های مطرح کشور به حمایت رهبر انقلاب از واکسن ایرانی کرونا/ توئیت قاضی‌زاده هاشمی درباره مزار سردار هور

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پستی را در واکنش به درگذشت سرباز معلمان در سانحه تصادف منتشر کرد و این اتفاق را تسلیت گفت:

" درگذشت دردناک وجانکاه پنج جوان رشید سرباز معلم را به ملت شریف ایران و خانواده‌های آن عزیزان تسلیت می‌گویم. ⁣

این حوادث غمبار باید تبدیل به فرصتی برای ایجاد ساز و کار‌های شفاف ودقیق شود تا هرگز شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم؛ دستگاه‌های مسئول اقدامات خود را در این خصوص به مردم اعلام کنند."

.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از مقام معظم رهبری تزریق واکسن ایرانی کرونا به ایشان و حمایت از دانشمندان ایرانی را موجب افتخار کشور دانست و در این باره نوشت:

" تصاویر رهبر معظم انقلاب در هنگام تزریق واکسن ایرانی، اوج اعتماد ایشان به دانشمندان ایرانی را نشان می‌دهد. اگر این اعتماد و باور در دولت هم انشاالله نهادینه شود قله‌های دانش سریعتر از گذشته با تلاش دانشمندان ایرانی فتح خواهد شد. دست نیافتنی برای ایرانی وجود ندارد"

.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس اول سابق مجلس شورای اسلامی تصویری از مزار سرلشکر علی هاشمی را در حسابش منتشر کرد و درباره رسیدگی به آن نوشت:

" دیروز سالروز شهادت اسطوره غیرت و نماد بن بست شکنی در ایام پیچیده‌ی جنگ، سردار هور، علی هاشمی قهرمان عرب زبان قرارگاه نصرت بود.
امیدوارم با پیگیری‌های انجام شده دعوی پیمانکار و شهرداری اهواز هرچه زودتر مرتفع گردد تا مزار ایشان از این وضعیت اسفناک خارج گردد."

.

رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی توئیتی را در واکنش به دریافت واکسن ایرانی توسط رهبر انقلاب منتشر کرد:

" کار رهبر حکیم و عزیزمان پیام‌های زیادی دارد.
باور حقیقی به تولید داخلی.
اعتقاد به حرکت علمی جوانان دانشمند ایرانی، و
تقویت انگیزه آنان برای شتاب فناورانه خود، از آن جمله اند."

.

مرتضی دامن پاک جمی، سفیر ایران در پرتغال تصاویری از ملاقات با رئیس دانشگاه پورتو را در حسابش بارگذاری کرد:

" ملاقات مفیدی با رئیس دانشگاه پورتو انجام گرفت. توافق شد ضمن اجرایی کردن تفاهمنامه‌های همکاری با دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس، همکاری با دانشگاه اصفهان بویژه در زمینه گردشگری و گشایش کرسی‌های زبان آموزی برقرار شود. بیش از ۶۵ دانشجوی ایرانی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند."

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب توئیتی را درباره اقدامات مقام معظم رهبری در مواجهه با کرونا منتشر کرد:

" مجموعه رفتار‌ها و اقدامات حضرت آیت الله خامنه ای در مواجهه با ویروس منحوس کرونا از ابتدا تا الآن و بخصوص تزریق واکسن، از بارزترین تقابل‌های عملی یک مرجع مذهبی با تحجر و خط بطلانی بر ناسازگاری علم و دین است."

.

حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین الملل در واکنش به حمایت رهبر معظم انقلاب از تولیدات داخل نوشت:

" سید علی به واکسن ایرانی مقابله با ویروس کرونا اعتماد کرد. پیشتر هم به موشک نقطه زن ایرانی برای مقابله با غده سرطانی و تروریست تکفیری اعتماد کرده بود.
آقا به ساخت چرخه سوخت هسته ای، فناوری نانو، سلول بنیادی و ... هم باور داشت. دیگران هم برای اجرای اقتصاد مقاومتی وارد میدان شوند."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار