ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی در کردستان آغاز شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت سفارش کتب درسی پایه‌های ورودی (اول، هفتم و دهم) از امروز یکشنبه ۶ تیرآغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، نظام مرادی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کردستان اظهارداشت: مطابق تقویم زمانی مندرج در شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰، زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان پایه ۲۲ فروردین تا ۲۲ خرداد بود.

او با بیان اینکه کردستان در زمینه ثبت سفارش کتاب‌های درسی رتبه پنجم کشور را دارد، گفت: تاکنون حدود۹۷.۶۰ درصد دانش‌آموزان میان پایه (دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش پایه‌های یازدهم و دوازدهم) سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده‌اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کردستان افزود: از امروز ۶ تیر نیز دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم می‌توانند پس از ثبت نام در مدرسه با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://www.irtextbook.ir/ سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.

او با بیان اینکه از نیمه دوم شهریور نیز فرایند توزیع کتاب‌ها از استان به مدارس انجام می‌شود؛ اضافه کرد: توزیع کتاب‌ها فقط از طریق مدارس انجام می‌شود و امسال به دلیل شرایط کرونایی در کشور از همکاری کتابفروشی‌ها بهره نمی‌بریم.

مرادی یادآور شد: بعد از آنکه ثبت نام دانش‌آموزان انجام شد و کتاب‌ها را در اختیار گرفتند؛ مهرماه ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌ها آغاز می‌شود تا علاقه‌مندان و فرهنگیان بتوانند از این طریق کتاب‌های مدنظرشان را سفارش دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.