هفته سی ام لیگ فوتبال آزادگان؛

تساوی هوادار و بادران به نفع سایر مدعیان / شاگردان عنایتی صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال باقی ماندند

هفته سی ام لیگ فوتبال آزادگان، با انجام ۹ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته سی ام لیگ فوتبال آزادگان، با انجام ۹ بازی دنبال شد که تیم هوادار مقابل شاهین به تساوی رسید و فجرسپاسی به برد ارزشمندی مقابل آرمان گهر دست پیدا کرد.

فجرسپاسی ۲ - آرمان گهر یک

تیم‌های فجرسپاسی و آرمان گهر به مصاف هم رفتند.

در پایان ۹۰ دقیقه، آرمان گهر شکست خورد. با این شکست، آرمان گهر ۴۲ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت. تک گل این تیم را سعید قائدی فر در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند.

در سوی مقابل فجرسپاسی بعد از تلاش ۹۰ دقیقه ای، به بردی ارزشمند دست پیدا کرد. با این برد، فجرسپاسی ۵۱ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. این تیم امشب در لیگ آزادگان، صاحب سیزدهمین پیروزی شد. ۲ گل این تیم را میلاد احمدی و آقا بابایی در دقایق ۷۳ و ۸۹ به ثمر رساندند.

پارس جنوبی جم یک - خوشه طلایی یک

تیم‌های پارس جنوبی و خوشه طلایی به مصاف یکدیگر رفتند. ۲ تیم در پایان ۹۰ دقیقه، به تساوی دست پیدا کردند.

با این تساوی، پارس جنوبی جم ۴۳ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. پارس جنوبی جم امشب، هفتمین تساوی خود را در لیگ آزادگان کسب کرد. تک گل این تیم را میرزایی در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند. شاگردان نصرتی (سرمربی پارس جنوبی جم) خود را ۳۵ گله کردند.

در سوی مقابل خوشه طلایی نتوانست از برتری عددی خود استفاده کند و به تساوی دست پیدا کرد. با این تساوی شاگردان بیاتلو (سرمربی خوشه طلایی) ۴۸ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار گرفتند. این تیم امشب، صاحب دوازدهمین تساوی خود در این فصل شد. خوشه طلایی توانست تعداد گل‌های خود را در این فصل، به عدد ۳۲ برساند.

هوادار تهران صفر - شاهین شهرداری بوشهر صفر

۲ تیم هوادار تهران و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف هم رفتند. نتیجه این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه، با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

با این تساوی بی ارزش، هوادار ۵۴ امتیازی باقی ماند و کماکان در صدر جدول قرار دارد. این تیم تعداد تساوی‌های خود را در این فصل، به عدد ۹ رساند. شاگردان عنایتی (سرمربی هوادار) با ۳۷ گله زده، برترین خط حمله لیگ آزادگان را دارند.

شاهین شهرداری بوشهر نیز نتوانست از موقعیت‌های خود بهره ببرد و به تساوی رسید. با این تساوی، شاهین ۵۰ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت. این تیم امشب صاحب چهاردهمین تساوی خود در این فصل شد.

بادران تهران صفر - چوکای تالش صفر

تیم‌های بادران و چوکای تالش به مصاف هم رفتند.

بادران در پایان ۹۰ دقیقه، به تساوی رسید و ۲ امتیاز حساس را از دست داد. با این تساوی، بادران همانند هوادار ۵۳ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. بادران به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به هوادار، در رده دوم جدول قرار دارد.

با تساوی بادران، شاهین شهرداری بوشهر و هوادار، رقابت در جدول مسابقات لیگ آزادگان داغ‌تر از قبل شد و ۳ هفته پایانی این مسابقات، می‌تواند جذاب دنبال شود.

نتایج مسابقات هفته سی ام لیگ آزادگان به شرح زیر است:

یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰

شهرداری آستارا یک - خیبر خرم‌آباد ۴

مس کرمان ۲ - رایکای بابل صفر

نود ارومیه یک - ملوان ۵

فجر سپاسی ۲ - آرمان گهر یک

استقلال ملاثانی یک - قشقایی شیراز یک

بادران تهران صفر - چوکای تالش صفر

شاهین شهرداری‌ بوشهر صفر - هوادار صفر

خوشه طلایی ساوه یک - پارس جنوبی جم یک

گل ریحان البرز صفر - استقلال خوزستان یک


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
محمدصالح
۰۹:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۰
من طرفدار مس کرمان هستم.
آخرین اخبار