در منطقه ۱۷ تهران؛

دفتر ارتباطات و مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از وقوع جرم افتتاح شد

داود لطفی گفت:در منطقه ۱۷ حدود۳۰۰ نفر زندگی میکنند و ما تاکنون به دلیل محدودیت‌ها دادسرای مستقل نداشتیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، داود لطفی شهردار منطقه۱۷ در مراسم افتتاحیه دفتر ارتباطات و مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه گفت: در محدوده شهردار‌ی منطقه ۱۷ تهران ۳۰۰هزار نفر زندگی میکنند و‌ به واسطه محدودیت‌ها و بضاعت‌های اندکی‌ که در منطقه است دادسرای مستقل نداشتیم. هرچند که دادستانی‌ها بار‌ها اعلام آمادگی کرده بودند که بشود این امر را به پایان رساند، ولی به واسطه بضاعت‌هایی که‌وجود داشت امکان افتتاح اساسی آن وجود نداشت.

وی افزود:رئیس دادستانی تلاش داشت که بین اقشار هماهنگی ایجاد کند و نیازمندیم که همه حوزه‌ها و نهاد‌های موثر، برای بهبود شرایط شهروندان به وظایف خود عمل کنند. دادستانی بر این موضوع تاکید داشت که این دفتر را در مسیر صیانت امنیت تشکیل دهیم و قرارگاهی را برای مشارکت مردمی ایجادکنیم.

لطفی در ادامه گفت: درچندماه گذشته مقدمات این کار فراهم شد که این دفتر را هم در جهت پیگیری بهتر مشکلات شهروندان و با همکاری آنها فراهم کردیم.

لطفی در پایان تصریح کرد: در اصل ما میزبان دوستان هستیم و زحمت اصلی به عهده دادستان محترم است که با نشست‌های متفاوتی که داشتیم همه‌ی همکارانشان در جهت استیفای حقوق شهروندان و ایجاد عدالت تلاش میکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار