در دیدار مدیرکل اتاق بازرگانی و صنایع اسلوون:

ایران از تمایل سرمایه‌گذاران اسلوونی برای سرمایه گذاری استقبال کرد

سفیر ایران در اسلوونی از تمایل سرمایه‌گذاران اسلوونی به حضور در بازار ایران استقبال و ابراز امیدواری کرد که بخش خصوصی اسلوونی بتواند از این فرصت استفاده کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «کاظم شافعی» سفیر ایران در اسلوونی امروز سه‌شنبه با «آلش کانتاروتی» مدیرکل اتاق بازرگانی و صنایع اسلوونی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرفین در این دیدار، با مروری بر روابط دو کشور در حوزه‌های اقتصادی و تجاری، بر تداوم و توسعه آن در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

شافعی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، بر فرصت‌های جدید همکاری و ظرفیت‌های گسترده اقتصادی و تجاری ایران در جهت گسترش روابط تهران و لوبلیانا تاکید کرد.

مدیرکل اتاق بازرگانی و صنایع اسلوونی نیز با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی و تجاری ایران، اظهار امیدواری کرد که مذاکرات اخیر برجام در وین، فضای جدیدی را برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین ایران و اسلوونی ایجاد کند.

شافعی با اشاره به فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در ایران، از تمایل سرمایه‌گذاران اسلوونی به حضور در بازار ایران استقبال و ابراز امیدواری کرد که بخش خصوصی اسلوونی بتواند از این فرصت فراهم شده استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار