آغاز فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:طرح اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در آذربایجان شرقی با برگزاری مراسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علمی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم آغاز فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان در مراغه گفت: برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه در استان آذربایجان شرقی فعال می‌شود.

علمی افزود: تابستان امسال حدود ۷۵ هزار دانش آموز جذب کلاس‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی تابستانی می‌شوند.

او گفت: هم اکنون ۶۰۰ پایگاه تابستانی فعال است و مابقی پایگاه‌ها تا ۱۵ تیر در استان فعال می‌شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش آموزان بیشتر به صورت مجازی و برنامه‌های ورزشی نیز به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود.

علمی افزود: طبق مصوبه کمیسیون فعالیت تابستانی وزارت آموزش و پرورش تمامی برنامه‌های مجازی تابستانی با استفاده از شبکه شاد انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: امسال شعار طرح اوقات فراغت، هر دانش آموز یک مهارت است و مهارت‌های معرفتی، بصیرتی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در طول اجرای طرح به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

اکبریان مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم از ایجاد ۳۵۰ پایگاه تابستانی برای فعالیت دانش آموزان در  شهرستان مراغه خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار