آموزش و پرورش، مجری آزمون سراسری در ۸ منطقه بوشهر است

آموزش و پرورش استان بوشهر برگزاری آزمون سراسری را در ۸ منطقه از ۱۱ منطقه استان بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد زنگنه رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:  آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ۵ گروه آزمایشی امروز آغاز شده است و دوازدهم تیر پایان می‌یابد.

او افزود: امروز آزمون گروه هنر برگزار شد که با ۱۰.۶ درصد، کمترین سهم را از داوطلبان آزمون سراسری در استان بوشهر، به خود اختصاص داده‌ است.

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: گروه علوم تجربی با بیش از ۳۷ درصد بیشترین داوطلب را دارد و آزمون این گروه جمعه برگزار خواهد شد.

زنگنه بیان کرد: در استان بوشهر آزمون سراسری ورود به دانشگاه در ۱۰ شهرستان و جزیره خارگ برگزار می‌شود که برگزاری این آزمون در۹۶ حوزه در هشت منطقه شامل خارگ، تنگستان، دشتستان، دشتی، جم، دیر، دیلم و کنگان بر عهده آموزش و پرورش است و در بوشهر، عسلویه و گناوه دانشگاه‌ها مجری آزمون هستند.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: همه تمهیدات  از نظر تامین وسایل خنک کننده تا رعایت شرایط بهداشت کرونایی در نظر گرفته شده است تا داوطلبان با خیال راحت در آزمون شرکت کنند.

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از داوطلبان هم خواست فقط مداد، مداد پاک کن، مداد تراش و در صورت نیاز بطری آب شخصی و لوازم بهداشتی را همراه خود بیاورند و از آوردن وسایلی مانند گوشی تلفن همراه در محل برگزاری آزمون خودداری کنند. همچنین از تجمع در زمان ورود و خروج بپرهیزند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.