فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اعلام کرد؛

برخورد مقتدرانه با هنجارشکنان در استان ایلام

سرهنگ موسوی از ادامه طرح‌های مقتدرانه پلیس در برخورد با هنجارشکنان در استان ایلام خبر داد و گفت: توقیف ۱۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از نتایج این طرح بوده است.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف دستگیری سارقان و توزیع کنندگان مواد مخدر و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت یک هفته توسط ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۶ سارق دستگیر و ۱۸ فقره انواع سرقت کشف شد، افزود: دستگیری ۹ نفر توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر از دیگر نتایج این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه در اجرای طرح یک قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری کشف شد، اعلام کرد:در این راستا ۱۴ ستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ موسوی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.