۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه مجری طرح تابستانی نشاط معنوی در سطح استان یزد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر استان خبر داد و گفت: در این راستا طرح «نشاط معنوی» در آستان مقدس امامزادگان در قالب برنامه‌های ترکیبی با دو شیوه حضوری و مجازی اجرایی خواهد شد.

زارع زاده تصریح کرد: در شیوه حضوری، کلاس‌ها در داخل بقعه و با حضور اساتید و مربیان مجرب در رشته‌های معارفی، مهارت‌های زندگی، فنی و هنری برگزار و در شیوه مجازی با عضوگیری دانش آموزان در کانال‌های مختلف امامزادگان در فضای مجازی و استفاده از کانال شمیم افق (شبکه مجازی یاوران مراکز افق) برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی، استفاده از ابزار‌های روز و روش‌های جذاب و نو، زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان، مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان را از اهداف اصلی اجرای این طرح دانست.

او زمان اجرای طرح مذکور را از ۱۰ تیرماه لغایت ۱۴ مردادماه دانست و گفت: مراکز افق امامزادگان در زمان تعیین شده آماده ثبت نام علاقمندان در سنین ۸ تا ۱۸ سال جهت شرکت در کلاس تابستانی هستند.

انتهای پیام/ غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.