در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تداوم اجرای طرح کوچ برای دانش آموزان در ایام تابستان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از تداوم اجرای طرح کوچ در ایام تابستان از طریق شبکه شاد خبر داد.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تداوم طرح کوچ در ایام تابستان اظهار کرد: پیش از شروع تعطیلات تابستان کارنامه وضعیت کودک به والدین داده شده است و بازخورد‌های لازم را هم ارائه کردیم.

او ادامه داد: آموزش‌های لازم از طریق مراکز مشاوره به خانواده‌ها داده شده است همچنین در کانال‌های در نظر گرفته شده برای اوقات فراغت دانش آموزان محتوای ورزشی از مبتدی تا پیشرفته آماده کردیم تا در زمان تعطیلی مورد استفاده قرار گیرد.

حمیدی به کانال‌های هشت گانه طرح کوچک در شبکه شاد اشاره و اظهار کرد: علاوه بر برنامه‌های در نظر گرفته شده و آموزش‌هایی که برای دانش آمزوان ارائه کردیم،کار گروهی در هیئت دولت تشکیل شده است تا به موضوع تناسب وزن دانش آموزان توجه شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت تناسب اندام کودکان و نوجوانان بر سلامت فردی و به تبع آن کارایی آنها در سال های آتی برای جامعه گفت:  با اجرای طرح کوچ توانستیم تا حد زیادی هدف تعیین شده برای این طرح را که کاهش ۳ درصدی چاقی در بین دانش آموزان محقق کنیم علاوه بر آن ۰/۶ درصد دانش‌آموزان لاغر هم شناسایی و وضعیتشان بهبود پیدا کرده است تا به وزن متعادل برسند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.