حالِ مشترکان همراه اول در باغملک خوش است

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از تقویت و توسعه شبکه همراه اول در باغملک با نصب و راه اندازی تجهیزات جدید خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش کارشناسان متخصص عرصه ارتباطات در حوزه سیار مخابرات و همکاران در شهرستان سایت جدید پرسرعت روستایی منجنیق باغملک به منظور تقویت و توسعه شبکه همراه اول و ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مشترکان در روستا‌ها نصب و وارد مدار شبکه ارتباطی گسترده همراه اول شد.

او افزود: پس از طی مراحل طراحی، و نصب و راه اندازی سایت جدید پر سرعت روستایی منجنیق با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G باعث تقویت، رفع نقاط کور، افزایش پوشش آنتن دهی و بهبود سرویس‌های همراه اول در روستا‌های منجنیق سفلی، منجنیق علیا و دم آب شد.

فلاح زاده اظهار داشت: همچنین روستا‌های ابراهیمی و شنک از توابع شهرستان باغملک زیر پوشش شبکه گسترده و پر سرعت همراه اول قرار گرفت و روستاییان از نعمت تلفن همراه اول برخوردار شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: احداث این دکل تلفن همراه باعث توسعه و افزایش پوشش ارتباطات سیار در این نقاط، بهبود سرویس‌های همراه اول و افزایش پهنای باند برای استفاده از اینترنت همراه با سرعت بالاتر برای مشترکان نیز فراهم شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: به منظور توسعه ارتباطات در سطح استان و ایجاد عدالت ارتباطی و بهره مندی روستاییان از امکانات تکنولوژی شبکه ارتباطی پیشرفته و به روز بر اساس برنامه‌ای مدون اقدام به نصب و راه اندازی سایت‌های همراه اول در موعد مقرر کرده و توانسته است با جذب امکانات، بخش اعظمی از توسعه ارتباطات را در روستا‌های استان عملیاتی کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.