مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

برنامه‌های ماه محرم باید منسجم پیگیری شود

حجت‌الاسلام حاتمیان با تاکید بر اینکه برنامه‌های ماه محرم امسال باید با برنامه‌ریزی منسجم پیگیری شود، گفت: باید از ظرفیت گروه‌های پرمخاطب پیام‌رسان‌های مجازی بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه عملیات محرم ۱۴۰۰ اظهار داشت: برگزاری نشست‌های ایده‌پردازی برای اجرای برنامه‌های محرم متناسب با استان فرهنگی کردستان لازم است و باید کارشناسان در این راستا ایده و نظرات خود را اعلام کنند.

او افزود: فضاسازی محیطی متناسب با ایام محرم، فعالیت در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت گروه‌های پرمخاطب پیام رسان‌ها و برگزاری همایش‌های توجیهی ویژه هیئات مذهبی و مداحان باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری نشست با نماینده ولی فقیه و متولیان فرهنگی با موضوع محرم و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی مرکز در راستای پیشبرد برنامه‌های این ایام باید مورد توجه شورای هیئات مذهبی استان قرار گیرد.

اعضای این جلسه نیز بر استمرار کمک‌های مومنانه، برگزاری همایش و نشست‌های توجیهی و بازدید از هیئات مذهبی که در ایام محرم برنامه دارند تاکید شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد از پیرغلامان استان کردستان در ایام محرم تجلیل شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ماه محرم ، هیئت مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۲ تير ۱۴۰۰
شما لطف کنید کرونا را کنترل کنید.