لزوم توجه به تخصصی سازی کیفی سازمان های مردم نهاد/ صدور مجوز تشکل های غیردولتی افزایش یافت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: لازم است تا به تخصصی سازی کیفی سازمان های مردم نهاد به تناسب نوع نیاز جامعه توجه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در سومین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان گفت: در کنار توجه به افزایش کمی تشکل‌ها در شهرستان ها، باید به تخصصی سازی کیفی سازمان‌های مردم نهاد متناسب با نوع نیاز جامعه به ویژه جمعیت جوان توجه شود.

او به اهمیت ایجاد سازمان‌های مردم نهاد جوانان در شهرستان‌های تابعه اشاره کرد و افزود: با توجه به جمعیت ۲۵۰ هزار نفری جوان استان، ایجاد سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌های خراسان جنویی ضروری است.

خوش خبر اظهار کرد: در شهرستان‌هایی که بین جمعیت جوان و تعداد سازمان‌های مردم نهاد جوانان تناسب وجود ندارد، باید بر اساس استاندارد‌های وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد چنین تشکل‌هایی برنامه ریزی انجام شده و بستر های لازم فراهم گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به افزایش نرخ صدور مجوز تشکل‌های غیر دولتی جوانان در سال ۱۳۹۹ تصریح کرد: لازم است در صدور مجوز‌های آتی به تناسب جمعیت جوان شهرستان‌ها و نوع نیاز و مطالبه آن‌ها توجه جدی شود.

او ادامه داد: در حال حاضر ۸۵ درصد تشکل‌های فعال استان، در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۶:۰۳ ۱۳ تير ۱۴۰۰
واقعا به خروجی این تشکیلات نگاه شده؟
آخرین اخبار