آتش به دست آتش نشانان اهوازی زمینگیر شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۳۰ مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۳۰ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: اطفای حریق فضای سبز در منطقه گلستان بلوار کارگر و خیابان موحدین در کیانپارس با تلاش آتش نشانان انجام شد.

او مهار آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در کوی مشعلی به علت اتصال جعبه فیوز،   پژو پارس در بلوار پاسداران نبش زیتون به علت نشت روغن خودرو، پراید در منطقه نادری خیابان جهانیان به علت بی احتیاطی و سوزاندن کتاب و کاغذ باطله در مجاورت خودرو، منازل مسکونی در کوی ملت، کوی فاطمیه به علت اتصال برق کولر و پشت بام منزل مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان مریم ۶ را دز دیگر عملیات‌های انجام شده برشمرد.

قنبری اظهار داشت: همچنین اطفاء حریق سانتافه در مسیر فاز ۵ پادادشهر، نیزار در منطقه پردیس منازل ۴۱۰ واحدی کوثر، منزل مسکونی در کوی ملت خیابان کارون و نجات سرنشینان پژو پارس که بر اثر برخورد با گاردریل در یک کیلومتری جاده اهواز اندیمشک مصدوم شده بودند، با تلاش آتش نشانان انجام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مهار آتش سوزی در منزل مسکونی در کوی ملت خیابان ۱۴ اقبال، پژو ۴۰۵ در بلوار انقلاب به علت نشت بنزین، منزل مسکونی در کوی ملت فاز ۳ به علت ترکیدن لوله آبگرمکن، سیم کشی برق آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان مرداد غربی، ساختمان متروکه در منطقه کمپلو خیابان آهن افشار را از دیگر عملیات‌های انجام شده عنوان کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: آتش نشانان حریق پایه برق در منطقه پردیس و سپیدار مجتمع تالار‌ها و همچنین عملیات حریق ۹ کنتور برق منازل مسکونی در مناطق ملاشیه، کوی پیروزی، کمپلو جنوبی، ۲۴ متری، زرگان، شهرک ا هواز، بهارستان، خشایار و دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران را مهار کردند.

به گفته قنبری؛ آتش نشانان در حادثه نشت گاز از علمک گاز در منطقه سپیدار خیابان ۳۵ ایمن سازی لازم را انجام دادند و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، ضمن اینکه آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در کوی زرگان یک کودک را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی سواری
۰۰:۱۷ ۱۳ تير ۱۴۰۰
چه خبر از نردبان بلند؟ قرار بود خریداری بشه، یا بازم بودجه نیست؟؟؟؟؟ لعنت به اختلاسگرها
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۰۰:۱۴ ۱۳ تير ۱۴۰۰
اینهمه نیرو و تجهیزات هست واسه مهار این تعداد حادثه؟؟