جذب بیش از ۱۸۰۰ مشترک گاز در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از جذب یک هزار و ۸۷۱ مشترک جدید در مناطق تازه گازدار شده این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در 2 ماه نخست امسال این تعداد مشترک جدید در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت شده‌اند و در نتیجه تعداد مشترکان گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت به ۵۱۲ هزار و ۸۷۸ مورد رسیده است.

او افزود: از تعداد یک هزار و ۸۷۱ مشترک جدید، تعداد یک هزار و ۱۱۰ مشترک شهری و تعداد ۷۶۱ مشترک نیز در روستاهای تازه گازدار شده به جمع مشترکان پیوستند که در مجموع شرکت گاز استان اردبیل هم اکنون به بیش از ۳۷۵ هزار مشترک شهری و نزدیک به ۱۳۸ هزار مشترک روستایی خدمات ارایه می‌نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: روستاهای بهره مند از گاز طبیعی یک هزار و ۳۷۹ روستا با جمعیت زیر پوشش بیش از ۹۶ درصد و جمعیت شهری بهره‌مند ۱۰۰ درصد است؛ این استان ۲۹ شهر دارد که همه ساکنان شهرها از گاز طبیعی برخوردار هستند.

او افزود: ۲ ماهه نخست امسال تاکنون تعداد ۵۹۶ عدد انشعاب گاز جدید نیز در استان اردبیل نصب گردیده و تعداد انشعابات نصب شده به ۲۴۷ هزار و ۶۲۱ مورد رسیده است.

اسماعیلی همچنین ابراز امیدواری کرد، امسال با بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در دست اجرا به ۱۲۱ روستا میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان اردبیل به ۹۸ درصد ارتقا یابد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.