معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی بندر ماهشهر

به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی بندر ماهشهر ساخت و پخش مستند در این زمینه آغاز شد.

پریوش کیانی فر مستند ساز بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف شناسایی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی بندر ماهشهر اقدام به تهیه مستند در این زمینه کردیم.

او افزود: با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری، فرماندار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر مجوز‌های لازم برای مستند سازی اخذ شد و تا کنون ۱۲ مستند برای فضای مجازی ساخته شد که بازتاب‌های خیلی خوبی در شهرستان و خوزستان به همراه داشت.

کیانی فر بیان داشت: بسیاری از ظرفیت های سرمایه گذاری، اشتغالزایی، توسعه کشاورزی و ... در بندر ماهشهر ناشناخته بود که ما توانستیم با فعالیت‌های مستند سازی آن‌ها را معرفی کنیم و زمینه توسعه شهرستان را فراهم کنیم.

مدرس دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش شد از تمام ظرفیت فضای مجازی برای توسعه صنعت گردشگری و میراث فرهنگی این بندر استفاده شود.

این مستند ساز گفت: تا کنون مستند جزیره قبر ناخدا، جزیره دارا، دلفین ها، اسکله غزاله، آیین نوروز باستانی، روستایی گرگر و ... تهیه و پخش شده است و اگر حمایت‌های لازم از تیم مستند سازی صورت گیرد تلاش برای ارتقای فعالیت‌های خود را در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.