درخشان: پرسپولیس می‌تواند با برتری مقابل فولاد، راه قهرمانی خود در لیگ برتر را هموارتر کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار سرخپوشان مقابل فولاد گفت: معتقدم این دیدار برای هر ۲ تیم سخت است. یکی از این دلایل، شرایط آب و هوایی است که البته این موضوع برای فولاد بهتر است؛ زیرا در آب و هوای گرم بازی کرده و با آن آشنا است. هر ۲ تیم بازیکنان محروم و مصدوم دارند که نمی‌توانند در این دیدار به میدان بروند و همین مسئله کار را برایشان سخت می‌کند. مهم‌ترین فاکتور دیدار فردا شب این است که هر ۲ تیم نیاز به برد و ۳ امتیاز دارند. فولاد برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل قرمز‌های پایتخت به برتری برسد. در سوی مقابل شاگردان گل محمدی برای قهرمانی دوباره خود در لیگ برتر، محکوم به برد مقابل فولاد هستند. ۲ تیم برای برنده شدن پا به زمین مسابقه می‌گذارند و این می‌تواند نوید بخش یک دیدار جذاب باشد.

او ادامه داد: بازی برای پرسپولیس بسیار سخت است. فولاد تیم خوب و منسجمی دارد. با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم، اما اگر پرسپولیس بتواند به برتری دست پیدا کند، راه خود را برای قهرمانی در لیگ برتر هموار‌تر می‌کند. مهاجمین پرسپولیس توانستند به خط حمله تیم کمک کنند. مغانلو، آل کثیر و ترابی بار خط حمله تیم را بالا بردند و این موضوع می‌تواند برگ برنده سرخپوشان در دیدار فردا باشد. امیدوارم این گروه در ادامه هم عملکرد خوب خود را داشته باشند.

درخشان در پایان صحبت‌های خود گفت: اگر پرسپولیس کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد، سپاهان که جدی‌ترین رقیبش است می‌تواند کار را برایش سخت کند. امیدوارم با تلاش و اتحاد تیمی، بتوانیم در مسابقات پیش رو به برتری دست پیدا کنیم و پنجمین قهرمانی متوالی را جشن بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار