جوان چینی ماشین حساب‌های خود را به پیانو تبدیل کرد + فیلم

دانشجوی چینی ماشین حساب‌های خود را به پیانو تبدیل کرده و توانست موسیقی بدیع و منحصر به فردی با آن ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، ماشین حساب به طور خاص ساخته شده است تا کارگران در رشته‌های پیچیده ریاضی و تجاری و همچنین مطالعات ریاضیات در مقاطع مختلف تحصیلی را آسان‌تر کند. این ابزار غیر از موارد حساب کاربرد دیگری ندارد، اما یک دانشجوی چینی روش جدیدی را ایجاد کرد که ماشین حساب را به پیانویی تبدیل می‌کند که به روشی متمایز موسیقی پخش می‌کند.

این دانشجو به نام «شی بای» توانست ماشین حساب‌های خود را تبدیل به قطعات موسیقی کند که صدا‌های پیانو را شبیه سازی می‌کند.

شبکه راشاتودی ویدئویی از دانش آموز شی بای را که چهار ماشین حساب در مقابل او وجود دارد و درحال نواختن موسیقی است را نشان داد تا بیننده معتقد کند که یک پیانو است و فیلم دانشجوی چینی در شبکه‌های ارتباطی محلی بازخورد گسترده‌ای داشته است.


بیشتر بخوانید


در خصوص مزایای نوازندگی، یک شرکت متخصص در ساخت آلات موسیقی، پیانویی را به بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان باری در جنوب ایتالیا منتقل کرد و فرد اهدا کننده پیانو گفت که هدف آن در دسترس قرار دادن این ساز برای پزشکان و پرستارانی است تا با استفاده از آن کودکان احساس آرامش و راحتی کنند.

این ابتکار از ایده دکتر الساندرو گراچی که گفت که آن‌ها برای برقراری ارتباط بین والدین و فرزندان از سیستم اینترکام استفاده می‌کنند، اخذ شده است.

این دکتر توضیح داد که یک روز به جای اینکه بچه‌ها را به نام خود صدا کنم از یک قطعه موسیقی استفاده کردم و من به آن‌ها گفتم که شنیدن این بدان معنی است که آن‌ها می‌توانند وارد اتاق شوند. در اینجا در بخش نوزادان، بیماران نه تنها کودکان بلکه والدین نیز هستند بنابراین ایده پیانو در بخش به ذهن من رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۶ تير ۱۴۰۰
ما هم معرکه ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۶ تير ۱۴۰۰
از این چشم بادومی ها هر کاری ساختس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
اين کارو که منم بلدم بکنم. 10 تا ماشین حساب گذاشته بی حساب کتاب داره دکمه ها رو فشار میده. اصلا آهنگ یا ملودی خاصی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۶:۰۴ ۱۵ تير ۱۴۰۰
در ایران هم جوانها می نشینند و در نگاه به فوتبال عمر و وقت هدر می دهند یا سوار ماشین میشن و توی خیابانها می گردند بدون هیچ کار و هدفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۵ تير ۱۴۰۰
از جوانان وطن و نواوری های انها مطلب بذارید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۴۶ ۱۵ تير ۱۴۰۰
اینکه چیزی نیست
مسئولین ماهم دریاچه ارومیه رو به نمک زار تبدیل کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۵ تير ۱۴۰۰
ربطش چی بود؟