آغاز تزریق دوز سوم واکسن ایران - کوبا در یزد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از آغاز تزریق دوز سوم واکسن ایران - کوبا در یزد در قالب فاز سه مطالعات بالینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مرحله سوم تزریق واکسن پاستور - کوبا در قالب فاز سوم مطالعات بالینی این واکسن از صبح امروز در یزد آغاز شده است. 

او افزود: این واکسن در مرحله اول برای سه هزار نفر در یزد تزریق شده بود که با بررسی هر کدام از موارد، هیچ کدام عارضه جدی ناشی از تزریق واکسن نداشتند و این افراد مرحله (دوز) سوم واکسن خود را از امروز و بر اساس پیامکی که به آن‌ها ارسال می‌شود، دریافت خواهند کرد.

معاون بهداشتی علوم پزشکی یزد ادامه داد: افراد برای تزریق دوز سوم همانند مرحله دوم منتظر پیامک باشند که در آن روز و تاریخ و ساعت مشخص می‌شود و بدون هماهنگی به مرکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

او اظهار داشت: یزد جزء هشت شهر کشور است که مرحله سوم کارآزمایی بالینی در آن اجرا شد و همچنین این واکسن به داوطلبان یزدی و زنجانی در سه دوز تزریق خواهد شد که دوز سوم به عنوان یادآوری انجام می‌شود.

دهقانی تصریح کرد: بیش از هفت هزار نفر در یزد برای شرکت در فاز سوم مطالعات بالینی واکسن پاستور - کوبا ثبت نام کرده بودند که سه هزار نفر از آنان واکسن دریافت کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار