تشدید محدودیت‌های کرونایی در ورودی های مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران از تشدید محدودیت‌های کرونایی در ورودی‌های استان خبر داد.

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: محدودیت‌های کرونایی با توجه به شرایط قرمز و نارنجی کرونایی استان،در ورودی‌های جاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر، گلوگاه و رامسر برقرار است و از ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به شدت جلوگیری می‌شود.

او درباره خروج خودرو‌های با پلاک بومی از استان هم افزود: این خودرو‌ها توسط دوربین‌های پلیس در شهر‌های قرمز و نارنجی دیگر استان‌ها جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد همچنان پابرجاست و خودر‌وها در صورت تردد غیرمجاز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: ۶۱۴ دستگاه خودرو طی شبانه روز گذشته در ورودی‌های استان مازندران جریمه شدند و ۱۵۱ دستگاه خودرو هم برگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی از رانندگان خواست با توجه به شرایط قرمز و نارنجی مازندران از سفر به استان خودداری کنند.

او گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: تردد در محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه و آزادراه تهران - شمال امروز  چهارشنبه ۱۶ تیرماه در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ تير ۱۴۰۰
متخصص ترین مسئولین در اخذ جریمه و .... سرگردنه !!!
خجالت آوره !!! واقعا شرم نمیکنید وقتی این حرفها رو میزنید...
داره دو سال میشه که از شیوع کرونا میگذره و همه ی کشورهای جهان دارن رهایی رو جشن میگیرن بعد اونوقت ما با 5 نوع واکسن هنوز اندرخم جریمه کردن مردم هستیم...
خوب البته حق دارید با واکسیناسیون اونوقت این درآمدی که از کرونا دارید چجوری جبران بشه ؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار