سهرابیان: امیدوارم حداقل برای المپیک بعدی قایق‌های جدید به دست ورزشکاران ما برسد

رئیس فدراسیون قایقرانی در ارتباط با آخرین شرایط این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در ارتباط با شرایط این فدراسیون قبل از آغاز رقابت‌های المپیک توکیو و برگزاری مراسم تجلیل از قایقران‌های المپیکی و پارالمپیکی در شرایط کرونایی گفت: در این مراسم سعی کردیم که تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم و با توجه به این موضوع که ورزشکاران ما واکسن نیز زده بودند این مراسم را در چنین فضایی که هوا کاملا در جریان است برگزار کردیم.

سهرابیان درباره زمان حضور ورزشکاران قایقرانی کشورمان در مسابقات المپیک و پارالمپیک گفت: ۲۶ تیر اولین گروه قایقرانان اعزام می‌شوند و ۴ مرداد نیز دومین گروه از قایقران‌ها را اعزام می‌کنیم. در شهریور نیز ورزشکار‌های پارالمپیک را اعزام خواهیم کرد و امیدوارم ورزشکاران ما با کسب افتخار و نتایج خوب از این مسابقات بازگردند.

سهرابیان در ارتباط با مشکل‌هایی مبنی بر قایق‌های ملی پوشان کشورمان گفت: مشکل قایق ورزشکاران همچنان ادامه دارد، اما کار‌های اداری آن در حال انجام شدن است و امیدوارم حداقل قایق‌های جدید برای مسابقات آسیایی و یا حتی برای المپیک بعدی دست ورزشکاران برسد.

او ادامه داد: امیدوارم این مشکلات در آینده حل شود چرا که اگر این قایق‌ها یک سال پیش به دست ورزشکاران ما می‌رسید اطمینان داشته باشید که نتایج بسیار بهتری را در مسابقات کسب می‌کردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار