تجلیل از منتخبان مهرواره محله همدل در تبریز

در مراسمی از منتخبان استانی مهرواره محله همدل در تبریز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام حسن شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برای مهرواره محله همدل در کشور، ۵۰ هزار گروه ایده طرح کرده بودند که حدود ۳ هزار تا از این ایده‌ها متعلق به آذربایجان شرقی بود.

او با اشاره به اینکه هدف از اجرای این مهر واره، افزیش حس مشارکت و مسئولیت اجتماعی است افزود: در این مهرواره مردم برای حل مشکلات خودشان، خود دست به کار شده اند و با مشارکت حداکثری همه قشر‌های کشور بخشی از مشکلات نیازمندان برطرف شده است.

اوبا بیان اینکه سرمایه‌های اجتماعی گره‌های اجتماع را باز می‌کند و مسائل مردم را حل می‌کند ادامه داد: بدترین خیانت در کشور این است که جریاناتی بخواهند سرمایه اجتماعی یک ملت را ذوب کنند و از بین ببرند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: اگر دستبرد به بیت المال دزدی محسوب می‌شود، دزدی بدتر این است که اقداماتی از سوی مسئولان انجام شود که اعتماد و سرمایه اجتماعی مردم از بین برود.

 حجت الاسلام حسن شعبانی افزود: بزرگترین خدمت دولت جدید به عرصه فرهنگ این می‌تواند باشد که مسئولانی را بگمارد که سرمایه اجتماعی مردم را از بین نبرند.

طرح مهرواره محله همدل اقدام در راستای حل مشکلات و مسائل مربوط به حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی، مذهبی، اخلاقی، حقوقی، خانواده، زنان، رسانه و هویت‌بخشی، سبک زندگی و سلامت، گفتمان انقلابی و فرهنگی ایرانی اسلامی، فساد و انحراف عملکرد و نهایتاً آسیب‌های اجتماعی را در محله‌ها دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.