امام جمعه موقت بافق:

قطعی‌های برق به موقع به مردم اطلاع رسانی شود

حجت الاسلام حیدری شریف گفت: مسئولان با اطلاع رسانی درست و به موقع زمان قطعی‌ها، نگذارند برای مردم مشکلی به وجود آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام حیدری شریف، امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالروز ارتحال عالم ربانی آیت الله میرغنی زاده بافقی امام جمعه فقید بافق به تشریح مجاهدت‌های این عالم مبارز در دوران مبارزات انقلاب پرداخت و گفت: آیت الله میرغنی زاده از علمای نامی بافق است که نقش مهمی در روشنگری مردم بافق در دوران طاغوت داشت و همواره طلایه دار مبارزه با رژیم ستم شاهی بود.

امام جمعه موقت بافق بیان داشت: این عالم ربانی در دوران بعد از انقلاب نیز در زمینه‌های عمرانی و آبادانی خدمات بی شماری را برای رونق و توسعه شهرستان بافق انجام داد.

حجت الاسلام حیدری شریف همچنین با اشاره به اقدام خبیثانه آمریکای جنایتکار و حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان، گفت: حقوق بشر آمریکایی با کشتار بی گناه ملت‌های مسلمان رقم می‌خورد، تاریخ این جنایت‌ها را به ثبت رسانده است.

او با بیان اینکه نعمت ولایت در جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: همواره باید قدردان نعمت انقلاب و ولایت باشیم و این عزت و عظمتی که ولایت برای نظام ایجاد کرده است را پاس بداریم.

حجت الاسلام حیدری شریف با تبیین ولایتمداری مردم در دوران حکومت حضرت علی (ع)، افزود: بی بصیرتی مردم و قدردان نعمت ولایت نبودن آن ها کار را به جایی کشید که عاشورا اتفاق افتاد.

امام جمعه موقت بافق با تاکید بر جدی گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا، تصریح کرد: شهروندان این بیماری را جدی بگیرند و با رعایت اصول بهداشتی و تغذیه صحیح آن را مهار کنند.

او همچنین با اشاره به بی نظمی‌های قطعی برق اخیر در کشور گفت: در این روز‌های گرم سال و افزایش مصرف برق باید با صرفه جویی از قطعی برق جلوگیری کنیم و مسئولان هم با اطلاع رسانی درست و صحیح و به موقع از قطعی‌ها در رسانه ملی، فضای مجازی نگذارند مردم به سختی بیوفتند.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: حقوق بشر ، حمله هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار