عاقبت حواس پرتی موتورسوار در اتوبان

یک لحظه حواس پرتی موتورسوار موجب برخورد شدید او با جدول بتنی کناره اتوبان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکاتی که رانندگان باید در هنگام حضور در پشت فرمان خودرو به آن توجه داشته باشند تمرکز بر رانندگی است. کوچکترین حواس پرتی می‌تواند منجر به حوادث شود، مانند اتفاقی که به تازگی برای یک موتورسوار تایلندی رخ داد.

ویدئویی که توسط داش کم یک خودرو تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ایتدای این ویدئو موتورسوار در حالی که در سمت چپ اتوبان در حال حرکت است دیده می‌شود. لحظاتی بعد او لاین حرکت خود را تغییر داده و به سمت راست منحرف می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد این موتورسوار در ادامه با سرعت زیاد به جدول بتنی اتوبان برخورد کرده و نقش بر زمین می‌شود. راننده خودرو با دیدن این صحنه بلافاصله تغییر لاین داده و تلاش می‌کند تا با موتورسوار برخورد نکند.


بیشتر بخوانید


این راننده با انتشار این ویدئو در یوتیوب نوشت: «این موتورسوار در جلوی خودروی من در حال رانندگی بود که ناگهان لاین خود را تغییر داد و با برخورد به جدول بتنی کنار اتوبان دچار حادثه شد.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «موتورسوار درس خوبی گرفت.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۰ تير ۱۴۰۰
متاسفانه الان بیشتر جوانان موتور دارند و نمیشه بگیم گروه خاصی هستند پس بهتره حجمه وارد نکنیم و برای جوانان دوره های آموزشی در نظر گرفته بشه