افزایش ۳۰ درصدی بیماران کرونایی سرپایی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از افزایش ۳۰ درصدی بیماران کرونایی سرپایی در کرمانشاه و احتمال افزایش آمار بستری‌ها و مرگ و میر در هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : متاسفانه موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده و برخی از استان‌های شرقی کشور گرفتار آن هستند و این روند به مرکز کشور هم سرایت کرده است.

او با اشاره به اینکه نشانه‌های آغاز پیک پنجم در استان کرمانشاه مشاهده می‌شود، گفت : تعداد بیماران سرپایی دارای علائم بیماری کرونا در هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل‌تر ۳۰ درصد بیشتر شده است.

استاندار کرمانشاه افزود: این آمار نشان دهنده آن است که احتمالا در هفته‌های آینده شاهد افزایش آمار بستری‌ها و مرگ و میر‌ها در کرمانشاه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا باشیم.

او میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کرمانشاه را ضعیف توصیف کرد و گفت: روز پنجشنبه در بازدید میدانی که از سطح شهر داشتم، متاسفانه بسیاری از مردم و مغازه دار‌ها دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند و تداوم این وضعیت موجب تحمیل محدودیت‌های جدید و هزینه‌های سنگین در ابعاد مختلف به استان می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.