ملی‌پوشان والیبال نشسته قم در اردوی مشترک با روسیه

ملی‌پوشان والیبال نشسته استان قم در ترکیب تیم اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو به منظور کسب آمادگی بیشتر با تیم ملی روسیه یک اردوی مشترک برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بعد از اعلام رسمی اسامی نهایی کاروان اعزامی پارالمپیک کشورمان به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو، حضور حسین گلستانی و سیدحسین حسینی‌جد دو ملی‌پوش با سابقه والیبال نشسته استان قم در ترکیب تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها قطعی شد.

ملی‌پوشان تیم والیبال نشسته کشورمان بعد از برگزاری ۱۵ مرحله اردوی آماده‌سازی، شانزدهمین اردوی خود را در تهران برپا کرده‌اند و تا ۲۵ تیر در این اردو حضور دارند، در حالی که بازیکنانی از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، اصفهان، البرز، قم، گلستان و قزوین عضو این تیم هستند.

در کنار حسین گلستانی و سیدحسین حسینی‌جد دو ملی‌پوش والیبال نشسته استان قم، دیگر نفرات تیم اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک توکیو داود علیپوریان و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌رضوی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی از مازندران، میثم علی‌پور از گیلان، محمدرضا سبحانی‌نیا از اصفهان، مهرزاد مهروان از البرز، محمد نعمتی و جمال نظری گلستان به همراه مرتضی رمضانی از قزوین هستند.

۱۴ بازیکن ملی‌پوش منتخب کادر فنی تیم ملی ایران برای اعزام به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو زیر نظر هادی رضایی به عنوان سرمربی و فرید صائبی به عنوان مربی تیم ملی تمرین می‌کنند، ضمن اینکه هادی ساجدی‌نیا به عنوان مربی بدنساز، امیرحسین آقایی به عنوان مربی فرهنگی و علی کشفیا به عنوان سرپرست در این مرحله از اردوی تیم ملی حاضر هستند.

همزمان با اردوی شانزدهم تیم ملی والیبال نشسته، این تیم به اتفاق تیم ملی روسیه وارد کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین می‌شود تا یک اردوی مشترک با روس‌ها برگزار کند، اردویی که به نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور پرقدرت ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو موثر و مفید است.

حسین گلستانی و سیدحسین حسینی‌جد دو ملی‌پوش والیبال نشسته استان قم همراه با دیگر مردان والیبال نشسته در روز‌های دوشنبه ۲۱ تیر و چهارشنبه ۲۳ تیر ماه تیم ایران را در دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی روسیه همراهی می‌کنند، در حالی که گلستانی سال ۲۰۱۶ همراه با تیم ملی به طلای پارالمپیک برزیل دست یافته است.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار