هنجارشکنان در دام قانون/ ۵ نفر در تبلیغات خارج از عرف پارچه فروشی مهاباد دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: ۵ نفر در ارتباط با ماجرای تبلیغات خارج از عرف یک پارچه فروشی در مهاباد، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محراب پوراکبر دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اظهار کرد: ۵ نفر در ارتباط با ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان دستگیر شدند و این افراد شامل صاحب این مغازه و کسانی هستند که به عنوان مدل در هنگام افتتاح آن حضور داشتند.

او با بیان اینکه واحد مذکور به دلیل حضور چند خانم بی حجاب، پلمب شد، افزود: این پرونده هم اکنون در دست بررسی است و نتایج آن بعد از مشخص شدن اطلاع رسانی می‌شود.

پوراکبر اذعان کرد: دستگاه قضایی در استان با سرعت و قاطعیت هرگونه تخلف صنفی را رسیدگی و با هرگونه سهل انگاری در این خصوص برخورد قانونی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد، عدم رعایت عرف و اخلاق و تبلیغات نامتعارف و حضور بانوان بدون رعایت موازین شرعی را از مهمترین تخلفات افتتاح این واحد صنفی اعلام کرد.

هفته گذشته یک واحد پارچه فروشی در مهاباد اقدام به مراسم افتتاحیه غیراخلاقی و استفاده از تبلیغات نامتعارف در این شهر کرده بود و به محض اطلاع دادستان این شهرستان پیگیر این موضوع شد و در این زمینه ۵ نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.