تارتار: مس رفسنجان تیم فوتبال خوبی است/ می‌توانیم نیم نگاهی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از دیدار این تیم برابر مس رفسنجان درباره شرایط تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مس رفسنجان اظهار داشت: بازی‌ها واقعا سخت شده است؛ مخصوصا وقتی در رفسنجان که ارتفاع بالایی دارد و چمن آن مصنوعی است، بخواهیم بازی کنیم. مس رفسنجان از تیم‌های خوب این فصل است. درست است که این تیم در نتیجه‌گیری فراز و نشیب داشته، اما تیم خوبی است. ما هم شرایط خیلی خوبی داریم و هفته گذشته باید بازی با سپاهان را می بردیم، اما با اشتباه فاحش تیم داوری نتیجه مساوی شد. کمک داور اشتباه کرد و بعد از اشتباه داور گل ناسالم سپاهان را سالم اعلام کردند.

تارتار در ادامه گفت: امیدوارم با داوری که چنین اشتباه تاثیرگذاری مرتکب شده است، برخورد شود. ما از تیم‌های ارزان لیگ هستیم و بودجه ۲ تیم با هم قابل قیاس نیست. باید به مسئولان باشگاه مس رفسنجان خداقوت گفت که هزینه می‌کنند و در فوتبال حرفه‌ای کار درست را انجام می‌دهند. باید در این فوتبال هزینه کرد تا تیم در سال اول ثبات داشته باشد که خدا را شکر این اتفاق برای مس رفسنجان رخ داده است. باید به کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز تبریک گفت که در سال اول خوب کار کردند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم؛ زیرا هیچ یک از ۲ تیم دغدغه سقوط ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره شرایط تیمش عنوان کرد: با وجود این که هزینه زیادی نکردیم، اما بازیکنان جوان، باانگیزه و خیلی خوبی داریم. به جرات می‌گویم که در هر بازی بیشتر از ۱۰ بازیکن از آکادمی پیکان در ترکیب بازی می‌کنند. این دستاورد خیلی بزرگی برای باشگاه ما است که می‌تواند از آکادمی خوب استفاده کند و برای آینده درآمدزایی داشته باشد. از طرف دیگر باعث می‌شود در نتیجه‌گیری و کیفیت بازی شرایط خوبی داشته باشیم. با بازیکنان صحبت کردم و گفتم به هیچ عنوان نباید غرور کاذب داشته باشند و فقط اعتماد به نفس کافی است.

او در واکنش به این که هنوز تیمش برای اوت دستی برنامه دارد، گفت: در نیم فصل اول چاره‌ای نداشتیم. تیم را تازه تحویل گرفته بودیم و مجبور بودیم مقداری زشت کار کنیم، اما در بحث نتیجه‌گیری خوب کار کردیم. در نیم فصل دوم، سعی کردیم که تاکتیک‌های دیگری را به اوت دستی اضافه کنیم. وجود بازیکنی که بتواند به خوبی اوت بیندازد، برای هر تیمی نعمت است؛ زیرا چنین بازیکنی می‌تواند از فاصله دور موقعیت گلزنی ایجاد کند و ما هم می‌توانیم از آن استفاده کنیم. در پرتاب اوت محل فرود توپ مشخص نیست و فقط می‌توانیم بازیکنانمان را در ۱۸ قدم اضافه کنیم و تیم حریف را در زمین خودش حبس کنیم. این هنری است که یکی از بازیکنان ما دارد.


بیشتر بخوانید


تارتار درباره شانس اندک تیمش برای کسب سهمیه خاطرنشان کرد: از ما انتظاری نیست و خودمان جاه طلب هستیم. می‌توانیم در بازی‌های باقی مانده نیم نگاهی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. اگر همین روندی که طی می‌کنیم را ادامه دهیم و ۳ امتیاز را در رفسنجان بگیریم، می‌توانیم برای رسیدن به جایگاه بالاتری در جدول تلاش کنیم.

سرمربی پیکان درباره غایبان تیمش در بازی برابر مس رفسنجان گفت: خدا را شکر برای این بازی محرومی نداریم، اما فرزاد حاتمی و محمد نوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار