انتقاد بنت از کم کاری نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنست، نتانیاهو را به حرافی و کم کاری درباره برنامه هسته‌ای ایران متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با انتقاد شدید از بنیامین نتانیاهو او را به اضافه گویی و کم کاری در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران متهم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کنست، نتانیاهو، نخست وزیر پیشین این رژیم را درباره برخورد با برنامه هسته ای ایران مورد انتقاد شدید قرار داد.

او در  جلسه کنست مخالفان خود را که هر بار سخنان او را قطع می‌کردند به همکاری با خود فراخواند.

نتانیاهو اما پس از سخنان بنت، انتقادات او را رد کرد و مدعی شد: ما سال‌ها علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران کار کردیم. موجب توقف آن شدیم و بارها آن را سرکوب کردیم.

چندی پیش، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر به تکرار ادعا‌های کذب مقامات این رژیم در خصوص تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای پرداخته و آمریکا را در مسیر اشتباهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران دانست.

نتانیاهو همچنین بنت را به دلیل دیدار محرمانه‌اش با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن مورد انتقاد قرار داد و گفت: وقتی بنت آب به اردن می‌دهد باید بداند که ملک عبدالله دوم به ایران نفت می‌دهد.

نشریه آکسیوس در گزارشی اعلام کرد هفته گذشته نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در سفری مخفیانه به اردن رفته و با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار کرده و در این دیدار بنت از آمادگی برای فروش آب به اردن خبر داده است.

همچنین گفته می‌شود این دو مقام در دیدار مخفیانه خود برای تعامل و همکاری از نوع جدید توافق و بر لزوم تداوم ملاقات و رایزنی میانشان تأکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار