معرفی خودرو؛

آئودی R۸، خودرویی اسپرت اما کاملا شیک برای سخت پسندان

خودروی اسپرت R۸ به عنوان مدل برتر آئودی، از موتور  ۱۰ سیلندر با ۶۰۲ اسب بخار قدرت برخوردار است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  خودروی اسپرت R۸ به عنوان مدل برتر آئودی شناخته می شود که امکاناتی فوق العاده و البته ظاهری شیک را فراهم می کند. این خودرو از موتور  ۱۰ سیلندر با ۶۰۲ اسب بخار برخوردار است. این مدل با لامبورگینی Huracán مشترک بوده، اما سبک R۸ کمتر پر زرق و برق است، همچنین رانندگی از جذابیت کمتری برخوردار است. خریدارانی که به دنبال یک اتومبیل فوق العاده هستند که بتوانند روزانه با آن رانندگی کنند،  آئودی را می پسندند.

کوپه پایه و کانورتیبل Spyder برای سال ۲۰۲۲، ۳۰ اسب بخار تقویت می‌کنند. V-۱۰ اکنون ۵۶۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۶ پوند فوت می‌کند. اکنون می‌توان هر دو سبک بدنه را با یک بسته Sport Exhaust و یک بسته Dynamic ارائه داد. مورد آخر شامل ترمز‌های سرامیکی، چرخ‌های منحصر به فرد ۲۰ اینچی و صندلی‌های مسابقه‌ای ارتقا یافته با روکش چرم ناپا است.

R۸ آئودی، خودرویی کاملا شیک برای سخت پسندان

 انتخاب بین مدل‌ استاندارد و عملکرد تصمیم سختی است؛ از یک سو، ۵۶۲ اسب بخار V-۱۰ شتاب باورنکردنی و  ۶۰۲ اسب بخار را فراهم می‌کند. فضای داخلی کاملاً مجهز است و تمام عملکرد‌ها از طریق پشت آمپری دیجیتال انجام می‌شود و دارای یک محیط راحت، مجلل و شایسته است. 

R۸ آئودی، خودرویی کاملا شیک برای سخت پسندان

موتور 10 سیلندر  R۸ در دو نقطه قوت ارائه می‌شود. هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک R۸ نرم‌ترین گیربکس نیست. گاهی اوقات خیلی ناگهانی تغییر سرعت می‌دهد و باعث شتاب گرفتن می‌شود و به دنبال آن تغییر سریع اتفاق می افتد. پایه R۸ به صورت استاندارد با سیستم تعلیق تطبیقی ​​ارائه می‌شود، در حالی که مدل‌های عملکردی با تنظیمات دمپر ثابت تهاجمی تری مجهز شده اند. هردو تحسین برانگیز هستند و سواری راحتی را ارائه می‌دهند که بدون خستگی، سفر‌های طولانی را تحمل خواهید کرد. 

R۸ آئودی، خودرویی کاملا شیک برای سخت پسندان

R۸ آئودی، خودرویی کاملا شیک برای سخت پسندان

با داشتن پشت آمپری دیجیتال، آئودی چیدمان کاملاً تازه‌ای را ارائه می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد صندلی‌های اسپرت به زیبایی و صفحه نمایش دیجیتال با وضوح بالا در کابین خلبان R۸ قرار گیرند. هنگامی که صحبت از رنگ و بافت داخلی می‌شود، آئودی کاملاً امکان شخصی سازی را فراهم می‌کند، چرم‌های مشکی، خاکستری، قهوه‌ای و قرمز به دو صورت تخت یا لحافی با دوخت‌های متناسب یا کنتراست ارائه می‌شوند.

R۸ آئودی، خودرویی کاملا شیک برای سخت پسندان

به طور کلی، این کابین خلبان است که به زیبایی کنترل شده است، دسترسی به آن آسان است. پشت آمپری دیجیتال، 2 وظیفه دارد که هم ابزار دقیق و هم سیستم اطلاعات و سرگرمی MMI را به نمایش می‌گذارد. در اینجا مانند سایر اتومبیل‌های آئودی مانند A۴ و TT آینده نگرانه احساس می‌شود. یک نقطه اتصال Wi-Fi داخلی ۴G LTE استاندارد است و همچنین قابلیت‌های Apple CarPlay و Android Auto.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار