یازدهمین دوره پذیرش حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد

با آغاز یازدهمین دوره پذیرش حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان غیر شریفی با ظرفیت محدود ثبت نام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین دوره پذیرش حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد. ثبت‌نام متقاضیان پسر ۷ الی ۱۷ مرداد و ثبت نام متقاضیان دختر ۱۸ الی ۲۸ مرداد انجام می‌شود.

کلاس‌های حوزه دانشجویی شریف در نیم سال پیش رو به تبعیت از دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد. همچنین دانشجویان غیر شریفی با ظرفیت محدود ثبت نام می‌شوند.

با توجه به تعطیلی کلاس‌های حضوری در دانشگاه‌ها و برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، کلاس‌های حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان هم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بر همین اساس، به لحاظ اهمیت دروس و ادامه روال کاری برای هر درس، گروهی در پیام‌رسان‌های مختلف تشکیل شده که توسط استاد درس مربوطه آن گروه مدیریت می‌شد و فعالیت مجازی الزامی و بخشی از نمره پایان ترم معرفت جویان بود.

معرفت جویان باید به مباحث درسی توجه کرده و به پرسش‌هایی که اساتید در گروه مطرح می‌کنند، پاسخ دهند تا هم اعلام حضور شده و هم نمره ارائه شود.

در حال حاضر ۴۵ حوزه علوم اسلامی در دانشگاه‌های سراسر کشور فعال است که در چشم‌انداز پنج ساله ۱۴۰۴ حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، از ۴۵ مرکز به ۶۰ مرکز حوزه علوم اسلامی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار